در گفت‌و‌گو با پانا مطرح شد

ورود کمیسیون امنیت ملی به ادعای شکنجه اسماعیل بخشی در زندان

فلاحت‌پیشه: فردا با حضور مسئولان مربوطه موضوع را بررسی خواهیم کرد

تهران (پانا) - کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی فردا ادعای شکنجه یکی از فعالان کارگری در زندان را بررسی خواهد کرد.

کد مطلب: ۸۸۴۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ورود کمیسیون امنیت ملی به ادعای شکنجه اسماعیل بخشی در زندان

جمعه شب بود که اسماعیل بخشی، فعال کارگری بازداشت شده در جریان اعتراضات صنفی کارگران نیشکر هفت‌تپه در پستی در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرد که در روزهای بازداشت خود در زندان شکنجه شده است.

این مساله به سرعت با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و فعالان خواستار رسیدگی مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس به این موضوع شدند.

روز گذشته فاطمه سعیدی، سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با پانا خبر از دعوت مسئولان وزارت اطلاعات به این فراکسیون برای بررسی ادعای شکنجه اسماعیل بخشی در زندان توسط نیروهای وزارت اطلاعات داد. (اینجا بخوانید)

علیرضا رحیمی، عضو اصلاح‌طلب هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در همین زمینه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر از موافقت علی لاریجانی، رئیس قوه‌مقننه با بررسی ادعاهای مطرح شده مبنی بر شکنجه اسماعیل بخشی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خبر داد. (اینجا بخوانید)

در همین زمینه حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بهارستان، در گفت‌و‌گو با پانا از بررسی این مسئله در این کمیسیون خبر داد.

او همچنین گفت: «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی فردا (سه‌شنبه) در نشستی با حضور مسئولان مربوطه در وزارت اطلاعات و سایر نهادهای دخیل، مسائل مرتبط با کارگران هفت تپه از جمله آقای بخشی و ادعای شکنجه او در زندان را بررسی خواهد کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار