فتحی، خیر مدرسه‌ساز: همه مردم ایران هرچه در توان دارند برای تربیت نسل آینده به میدان بیاورند

تهران (پانا)‌ - خیر مدرسه‌ساز اهل شهرستان روانسر در استان کرمانشاه خطاب به مردم تاکید کرد نسل آینده مملکت از این مدارس تربیت می‌شوند، همه مردم ایران هرچه در توان دارند باید برای تربیت نسل آینده به میدان بیاورند.

کد مطلب: ۸۸۴۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
فتحی، خیر مدرسه‌ساز: همه مردم ایران هرچه در توان دارند برای تربیت نسل آینده به میدان بیاورند

ادریس فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت: «من عضو کوچکی از موسسه حضرت رسول در شهرستان روانسر هستم، بعد از زلزله مشغول کانکس‌سازی و کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده بودم و خدا را شاکرم که توانستم در حد توان به هم‌وطنان داغ‌دیده‌ام کمکی بکنم.»

او ادامه داد: «بعد از تحویل 53 کانکس و 36 عدد سرویس بهداشتی و ... باز هم دلم آرام نگرفت، داغ دیدم، داغ شنیدم، اشک دیدم و به خدای خود گفتم الهی کمکم کن برای این فرزندان یتیم‌شده برای این امیدهای این شهر خراب‌شده بتوانم مدرسه‌ای بسازم.»

این خیر مدرسه‌ساز افزود: «خدارا شاکرم که این مدرسه اکنون در حال ساخت است. من یک روز با معلمی کار داشتم و وقتی من را به مدرسه‌اش دعوت کرد و رفتم آنجا را از نزدیک دیدم، تنها چیزی که مشاهده کردم یک کانکس و زمینی خاکی بود که بچه‌ها با شور و اشتیاق رفت و آمد می‌کردند.»

فتحی گفت: «من با دیدن آن وضعیت تکان شدیدی خوردم و نیت کردم که حتما یک مدرسه بسازم. امیدوارم ساخت این مدرسه به زودی به اتمام برسد. من حتما بعد از تحویل این مدرسه، برنامه‌ریزی خود را برای ساخت مدرسه‌ای دیگر و دیگر مدرسه‌ها آغاز می‌کنم.»

او در ادامه گفت: «به اعتقاد من موقعیتی که پیش آمد تا من آن دانش‌آموزان را در کانکس ببینم یک امتحان الهی بود، خداوند می‌خواست من را امتحان کند که آیا من برای آن بچه‌ها می‌توانم از مال خودم گذشت کنم و الان فقط منتظر یک لحظه هستم و اینکه در افتتاح مدرسه سرم را به آسمان بلند کنم و بگویم خداوندا الوعده وفا، نیت کردم و به عهدم وفا کردم.»

این خیر مدرسه‌ساز افزود: «نسل آینده این مملکت از این مدارس تربیت می‌شوند و بنابراین همه مردم ایران هرچه در توان دارند باید برای تربیت نسل آینده برای بهتر زیستن دانش‌آموزان در مدارس به میدان بیاورند. به مردم می‌گویم که نترسند، به خدا سوگند خشت اول را بگذارند دست یاری خداوند همراه آنها خواهد بود و سختی نخواهند دید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار