مدیر دانش آموزی کردستان:انتخابات مجامع اعضاء و مربیان در کردستان برگزار می شود

سنندج(پانا)-مدیر دانش آموزی استان کردستان از برگزاری انتخابات مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی با هدف انسجام بخشی به فعالیت های اعضاء و مربیان در کردستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۴۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر دانش آموزی کردستان:انتخابات مجامع اعضاء و مربیان در کردستان برگزار می شود

احمد عبداللهی مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار پانا ،با اعلام این خبر گفت:به منظور اعمال نظرات و فراهم کردن زمینه هایی برای حضور آگاهانه توام با پویایی،دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی ،انسجام بخشیدن به فعالیت های تشکیلاتی بر اساس اصل مهم دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری عینیت بخشیدن به رکن چهارم اساسنامه سازمان دانش آموزی و همچنین نقش حائز اهمیت مربیان در فرآیند تصمیم سازی صحیح فرآیندها و عملکرد سازمانی،انتخابات مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی در استان کردستان برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان با اشاره به اهداف مجامع سازمان دانش آموزی خاطر نشان کرد: استفاده از توان فکری و خلاقیت دانش آموزان در برنامه های تشکیلاتی، مشارکت دانش آموزان و مربیان در اجرای فعالیت های سازمان بر حسب نیاز و تحقق سیاست دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری از جمله این اهداف است.

عبداللهی در ادامه افزود:انتخابات مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی پس از انتخاب اعضاءدر شهرستان ها ،نواحی و مناطق در دهه اول بهمن ماه سال جاری در سنندج برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار