در گفت‌وگو با پانا

بیگدلی، نماینده مجلس: آسیب‌های اجتماعی تا پایان برنامه ششم توسعه باید ۲۵ درصد کاهش یابد

بیگدلی: برنامه بلندمدتی برای ساماندهی کارتن‌خواب‌ها وجود ندارد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه بلندمدتی برای ساماندهی کارتن خواب‌ها وجود ندارد، گفت تا پایان برنامه ششم توسعه، آسیب‌های اجتماعی از جمله کارتن‌خوابی باید ۲۵ درصد کاهش یابد.

کد مطلب: ۸۸۴۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بیگدلی، نماینده مجلس: آسیب‌های اجتماعی تا پایان برنامه ششم توسعه باید ۲۵ درصد کاهش یابد

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه یکی از معضلات مهم اجتماعی کشور کارتن‌خوابی است، گفت: وقتی که فردی با پای خود به گرمخانه می‌آید، به او کارتن‌خواب گرمخانه‌ای می‌گویند اما زمانی که یک فرد در خیابان می‌‌‌ماند و تمایلی به حضور در گرمخانه‌ها ندارد و مواد مخدر مصرف می‌کند یک معتاد متجاهر است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره ضعف دستگاه‌های اجرایی برای ساماندهی کارتن‌خواب‌ها اظهار کرد: اکنون در موضوع ساماندهی کارتن‌خواب‌ها، برخی سازما‌ن‌ها به صورت موازی در کنار هم مشغول فعالیت هستند و به همین علت معضل کارتن‌خوابی حل نمی‌شود.

وی افزود: مجلس برای رفع آسیب‌های اجتماعی در برنامه ششم توسعه، وظایف سازمان‌های مسئول را مشخص کرده است و باید تا پایان برنامه ششم، آسیب‌های اجتماعی از جمله کارتن‌خوابی تا 25 درصد کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به حساسیت رهبری درباره حل آسیب‌های اجتماعی گفت: مقام معظم رهبری سه قوه را موظف کردند که با انجام برنامه‌هایی، آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه جامعه باید به افراد کارتن خواب تغییر یابد و اصلاح شود. همچنین دولت نیز باید برنامه‌ریزی مناسبی برای ساماندهی این افراد طراحی و تدوین کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار