افزایش حقوق فرهنگیان مناطق عملیاتی در آذربایجان غربی محقق شد

ارومیه (پانا):  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: افزایش 20 و 25 درصدی حقوق فرهنگیان مناطق عملیاتی استان در شهرستان های مشمول این طرح که این افزایش را دریافت نکرده بودند اعمال می‌شود.    

کد مطلب: ۸۸۴۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش حقوق فرهنگیان مناطق عملیاتی در آذربایجان غربی محقق شد

بهرام صمدی افزود: با پیگیری های مدیرکل آموزش و پرورش و معاونت توسعه مدیریت این نهاد و پیگیری مسئولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و با عنایت ویژه وزیر اموزش و پرورش مناطق عملیاتی از استان که شامل اعمال این افزایش حقوق نبودند مشمول این طرح می شوند.


وی با بیان اینکه افزایش 20 و 25 درصدی دریافتی در حقوق فرهنگیان شهرستان های سردشت، خوی، سلماس، چالدران، اشنویه و پیرانشهر و مناطق چهارگانه ارومیه اعمال می شد؛ ادامه داد: از این پس فرهنگیان شهر های ارومیه، نقده، مهاباد، تکاب، شاهیندژ و بوکان نیز مشمول دریافت این افزایش به میزان 20 درصد در مقطع کارشناسی و 25 درصد در مقطع کارشناسی ارشد می شوند.

صمدی افزایش حقوق فرهنگیان ویژه مناطق عملیاتی و مرزی را یک حق برای آنان دانست و اظهار داشت: این احکام بر اساس ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه صادر شده است.

وی از طرف فرهنگیان آذربایجان غربی از تلاش های انجام شده توسط وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل اموزش و پرورش آذربایجان غربی و نمایندگان شریف استان در این راستا قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار