آهنگ جدید باراک اوباما وارد بیلبورد شد

تهران (پانا) – باراک اوباما با بازخوانی یکی از آهنگ‌های موزیکال «همیلتون» وارد جدول بیلبورد شده و به فروش بالایی نیز دست ‌یافته است.

کد مطلب: ۸۸۴۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آهنگ جدید باراک اوباما وارد بیلبورد شد

به گزارش بیلبورد، باراک اوباما که تا امروز، علاوه بر صحنه سیاست، به مشاغلی مثل نویسندگی و برنامه‌سازی تلویزیونی و چند پروژه فرهنگی هنری دیگر سرک کشیده، از امروز می‌تواند آیتم جدیدی به لیست دستاوردهای خود اضافه کند. «خوانندگی» آن هم ورود به جدول بیلبورد تازه‌ترین فعالیت ثبت‌شده رئیس جمهور سابق ایالات متحده است که این روزها سوژه رسانه‌ها شده است.

اوباما یکی از ترانه‌های موزیکال معروف «همیلتون» را بازخوانی کرده است. موزیک، ترانه و کتاب «همیلتون» اثر لین منوئل میراندا است که به زندگی الکساندر همیلتون از بنیانگذاران ایالات متحده امریکا می‌پردازد.

آهنگ اوباما «برای آخرین بار» نام دارد که درباره لحظه وداع «جرج واشنگتن» با صندلی ریاست‌جمهوری است. «کریستوفر جکسون» بازیگر نقش جرج واشنگتن در نمایش موزیکال و «بیبی وینانز» موزیسین گاسپل درکنار اوباما به بازخوانی این آهنگ می‌پردازند.

این آهنگ با صدای چهل و چهارمین رئیس‌جمهور امریکا آخرین قطعه از آلبوم «همیلدراپ» است که میراندا دسامبر سال گذشته با الهام از موسیقی گاسپل و باهدف خیریه منتشر کرده است. او از برخی افراد مشهور برای بازخوانی قطعات این موزیکال پرمخاطب برادوی دعوت کرده است.

این آهنگ که درحال حاضر شماره 22 جدول بیلبورد در بخش موزیک R&B است، از روز نخست انتشار (27 دسامبر 2018) 307 هزار بار به صورت استریم شنیده شده و 9 هزاربار دانلود قانونی شده است.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار