برگزاری جلسه هم‌اندیشی نظارت و امور فرهنگی بر سرویس مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل با بیان این که مسئله تعلیم و تربیت در نظام دینی ما از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: هرگونه هزینه در این خصوص بهترین نوع سرمایه گذاری هم برای جامعه و هم برای والدین است.

کد مطلب: ۸۸۴۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم‌اندیشی نظارت و امور فرهنگی بر سرویس مدارس استان اردبیل

پرویز اصغری در جلسه هماهنگی وهم اندیشی ونظارت بر امور فرهنگی سرویس مدارس گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان سازمان دانش‌آموزی با دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان کشور به امضا رسیده است، وظیفه بررسی و نظارت بر عملکرد پیمانکاران و رانندگان خودرو‌های حمل و نقل دانش‌آموزان و انجام فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با این موضوع در راستای تامین امنیت جسمی، تربیتی و روحی دانش‌آموزان و آرامش خیال والدین به مدت یک سال به سازمان دانش‌آموزی واگذار شده است .

او تصریح کرد: بر این اساس، سازمان دانش‌آموزی ارتقای کمی و کیفی خدمات حمل و نقل به دانش‌آموزان، بررسی و نظارت بر فرآیند‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزان با مشارکت والدین، بهره‌گیری تربیتی از زمان رفت و برگشت در طول مسیر برای دانش‌آموزان، ارتقای دانش و فرهنگ ترافیک والدین و دانش‌آموزان را عهده دارخواهدبود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان بیان کرد: سرویس مدارس بمثابه مدارس سیار و رانندگان سرویس نیز بعنوان مربی همراه وظیفه خطیری دارند.

دراین جلسه داور صابر رئیس انجمن اولیا ومربیان اردبیل نیز گفت: امیدواریم با تعامل و همدلی این مأموریت مهم وجدید را به خوبی به سرانجام برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار