دانشگاه فنی حرفه‌ای ارومیه ۳۰۰ تخت خواب دانشجویی تولید و به دانشگاه‌ها ارسال کرد

ارومیه (پانا)- رییس دانشگاه فنی حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه از ارسال ۳۰۰ تخت خواب دانشجویی به دانشگاه‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۴۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فنی حرفه‌ای ارومیه ۳۰۰ تخت خواب دانشجویی تولید و به دانشگاه‌ها ارسال کرد

۳۰۰ دستگاه تخت خواب دانشجویی به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان به عنوان اولین محصول تولیدی دانشگاه فنی حرفه‌ای ارومیه به دو دانشگاه در استان‌های آذربایجان شرقی و گلستان ارسال شد.

یعقوب پوراسد رییس دانشگاه فنی حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه در حاشیه مراسم ارسال این محصولات به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه، گفت: در اجرای طرح فعال کردن قابلیت‌های تولیدی و کارگاه‌های دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور و افزایش مهارت دانشجویان، دانشگاه فنی حرفه‌ای قاضی طباطبایی دو کارگاه برق و صنایع فلزی این دانشگاه را فعال کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاه فنی حرفه‌ای قاضی طباطبایی بر اساس منویات مقام معظم رهبری و حمایت از تولید و اشتغال، با امضای تفاهم نامه‌ای با صندوق رفاه دانشجویان کشور، به منظور تامین نیاز خوابگاه‌های دانشجویی کشور، اولین خط تولید تخت خواب دانشجویی را از بهمن ماه سال جاری راه اندازی می‌کند.

پوراسد با بیان اینکه در این زمینه برای ۱۵ نفر ایجاد شغل شده است افزود: به زودی تولید ایستگاه‌های اتوبوس و تولید تجهیزات آزمایشگاهی نیز در دو کارگاه برق و صنایع فلزی این دانشگاه آغاز به کار می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار