مرغ ارزان شد

تهران (پانا) - رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش قیمت مرغ به زیر ۱۴ هزارتومان خبر می‌دهد و می‌گوید نرخ این کالا در مراکز خرده‌فروشی به کیلویی ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

کد مطلب: ۸۸۳۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مرغ ارزان شد

به گزارش مهر، مهدی یوسف‌خانی از کاهش ۳۰۰ تومانی قیمت مرغ در مقایسه با دیروز خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده‌فروشی به کیلویی ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

وی افزود: قیمت هرکیلوگرم مرغ آماده‌طبخ در عمده‌فروشی درب کشتارگاه ۱۲۶۰۰تومان، توزیع درب واحدهای صنفی ۱۲۸۰۰ تومان خرده‌فروشی ۱۳۸۰۰ تومان، خرده‌فروشی مرغ شمال ۱۳۳۰۰ تومان و قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن ۱۲۳۰۰ تومان است.

یوسف‌خانی با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم سینه با کتف ۲۴۰۰۰ تومان است، ادامه داد: همچنین قیمت هرکیلوگرم سینه بدون کتف ۲۶۰۰۰ تومان و فیله ۲۷۰۰۰ تومان است.

وی تصریح کرد: همکاران ما باید توجه کنند قیمت‌های اعلامی فوق نرخ استعلامی است و آنها می‌توانند با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب ۱۰ درصد سود اقدام به فروش کنند.

یوسف ‌خانی افزود: همچنین همکاران ما توجه داشته باشند اعلام نرخ به صورت خرید نقدی است و به ازای هر ۱۰ روز تاخیر در هر کیلو ۱۰۰ تومان به قیمت پایه افزوده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار