کارشناس اداره قرآن ناحیه یک ری: سن تکلیف از نظر دینی و روان‌شناختی اهمیت ویژه ای دارد

شهرری (پانا) - کارشناس قرآن عترت و نماز اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: خاطره تربیتی و دینی جشن عبادی در تمام زندگی همراه بچه ها خواهدبود.

کد مطلب: ۸۸۳۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کارشناس  اداره قرآن ناحیه یک ری: سن تکلیف از نظر دینی و روان‌شناختی اهمیت ویژه ای دارد

سمیه فیروزی با بیان این مطلب گفت: ما براى هر نعمتى که خدا به ما داده شکرگزاری کرده و از آن جا که به تکلیف رسیدن یعنی از نظر عقلى و جسمى به حدّى رسیده ایم که خداوند ما را می‌پذیرد باید زمان رسیدن به تکلیف را به عنوان یک روز پرشکوه به یادماندنى کنیم.

او با اشاره به اهمیت باشکوه برگزار کردن مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان در مدارس گفت: خاطره تربیتی و دینی جشن عبادی در تمام زندگی همراه بچه ها خواهدبود از این رو اولیا و معلمان هم‌سو و هم‌جهت با یکدیگر باید در این راستا همکاری کنند و برای رسیدن به این منظور جلسات آموزشی ویژه اولیای دانش‌آموزان سوم ابتدایی در مدارس دخترانه برگزارکرده و با حضور در این جلسات آموزش های لازم را به اولیا داده و نکات موردنظر را یادآوری می‌کنیم.

فیروزی با اشاره به بعد روانشناختی سن تکلیف و ورود دانش‌آموزان به فاز جدیدی از زندگی گفت: بچه ها با رسیدن به سن بلوغ وارد مرحله جدیدی از زندگی خود می‏‌شوند که همراه با مسئولیت‌پذیری و تغییرات روحی روانی بسیاری است و باید از جنبه روان‌شناختی نیز به این سن اهمیت داد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار