انباری منزل مسکونی در روستای تازه کند طعمه شعله های اتش شد

ارومیه(پانا)-رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش سوزی و انفجار سیلندر گاز 11کیلویی پروپان درقسمت انباری یک منزل مسکونی در روستای تازه کند جنیزه واقع در جاده سرو با حضور به موقع آتش نشانان، قبل ازسرایت به منزل خاموش شد.

کد مطلب: ۸۸۳۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
انباری منزل مسکونی در روستای تازه کند طعمه شعله های اتش شد

ابرهیم شاد قوشچی بیان کرد: در پی تماس صاحب خانه با سامانه 125 سازمان آتش نشانی ارومیه مبنی بر بروز آتش سوزی در انباری یک باب منزل مسکونی بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ زنگ ایستگاه 6 را به صدا درآورد و آتش نشانان این ایستگاه را به جاده سرو روستای تازه کند جنیزه اعزام کرد.

وی ادامه داد: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک اتاقک انباری حدودا 50 متری چسبیده به منزل مسکونی جهت نگهداری وسایل مازاد منزل مشاهده می شد که کاملا شعله ور شده و به سبب آن یکی از سیلندرهای گاز 11 کیلویی پروپان منفجر شده بود و شعله های آتش درحال سرایت به داخل منزل مسکونی بود.

شاد قوشچی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن بی درنگ پس ازقطع جریان برق و گاز و با ایمن سازی محیط و تجهیز کردن خود به دستگاه تنفسی وبا کشیدن لوله های آبدهی به انباری این منزل مسکونی، خود را به اتاقک شعله ور رسانده و درکمترین زمان ممکن و پیش از سرایت آتش به داخل این واحد مسکونی آن را مهار و کاملا خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیبی نرسید، ابراز کرد: آتش نشانان دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی را تخلیه و با ارائه تذکرات ایمنی به مالک، ماموریت خود را پایان دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: علت بروز این آتش سوزی ازسوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار