در گفت‌وگو با پانا:

فرشاد پیوس: 8 سال برای کی‌روش هزینه کردیم تا بتواند ایران را قهرمان آسیا کند

آرزوی ایران رسیدن به نیمه نهایی آسیا نیست/ نباید فکر کنیم یمن کیسه گل خواهد شد

تهران (پانا)- مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است با هزینه‌هایی که برای کارلوس کی‌روش و تیم فوتبال ایران شده است، زمان قهرمانی در آسیا پس از 43 سال رسیده است.

کد مطلب: ۸۸۳۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فرشاد پیوس: 8 سال برای کی‌روش هزینه کردیم تا بتواند ایران را قهرمان آسیا کند

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره اولین بازی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2019 امارات مقابل تیم ملی یمن گفت: تیم ملی در نخستین رقابت کار آسانی پیش رو دارد، البته نباید یمن را دست کم بگیریم و فکر کنیم که این تیم کیسه گل خواهد شد و می‌توانیم آنها را گلباران کنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی باید در نخستین بازی خیلی هوشیار باشد چرا که سه امتیاز این بازی خیلی مهم است. یک تیم زمانی می‌تواند موفق شود که اردو و بازیکنان خوبی داشته باشد و خدا را شکر، تیم ملی ما هر دو مورد را دارد. ملی پوشان اردوی خوبی را در قطر داشتند و از نظر فنی هم عملکرد قابل قبولی دارند و امیدواریم به انتظار ما 43 ما برای قهرمانی پایان دهند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به اینکه کی روش عنوان کرده است یک تیم برای قهرمانی باید بازیکنان خوب و آماده‌سازی خوبی داشته باشد، عنوان کرد: ما هر دوی آنها را داریم، برخی بازیکنان ما در اروپا بازی کردند و تجربه خیلی خوبی دارند. بازیکنانی هم که در لیگ بازی کردند و به تیم ملی راه پیدا کردند از نظر فنی قابل قبول هستند.

پیوس در پایان گفت: آرزوی ایران رسیدن به نیمه نهایی نیست چرا که این اتفاق در گذشته هم بارها رقم خورده است و با توجه به وضعی که ایران دارد همه ما از این تیم انتظار قهرمانی داریم. از نظر آمادگی تیم ملی وضع خوبی را دارد. کی‌روش هشت سال است در ایران بوده و این همه هزینه شده است تا او بتوانند تیم را قهرمان کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار