امام جمعه بندر دیر: شورای آموزش و پرورش با سیاست‌گذاری درست می تواند آموزش و پرورش را متحول کند

دیر،بوشهر (پانا) - امام جمعه بندر دیر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهر گفت: شورا با سیاست‌گذاری درست می تواند آموزش و پرورش را متحول کند.

کد مطلب: ۸۸۳۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه بندر دیر: شورای آموزش و پرورش با سیاست‌گذاری درست می تواند آموزش و پرورش را متحول کند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر ، حجت الاسلام سید علی حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیر با تسلیت ارتحال آیت الله شاهرودی و گرامیداشت حماسه نهم دیماه اظهار داشت : دشمن بدنبال هجمه به باورهای نسل جوان بویژه دانش آموزان که باید در این زمینه بصیرت افزایی کنیم .

امام جمعه بندر دیر افزود : حماسه نهم دیماه یک روز ملی و مهم است که به نظام اسلامی تعلق دارد و همه باید آن را بزرگ بداریم .

وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش مسئولیت سترگی بر دوش دارد ، عنوان کرد : این شورا با سیاستگذاری درست می تواند آموزش و پرورش را متحول کند .

حسینی استفاده از ظرفیت خیرین و مردمی کردن آموزش و پرورش را خوب دانست و خاطر نشان کرد : با این حال آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد ، مسئله تقویت مشارکت پذیری اولیا و خانواده ها در تربیت فرزندان خود و بنیه علمی آنهاست .

وی گفت : در هفته بزرگداشت شورای آموزش و پرورش باید این شورا بیشتر به خانواده ها معرفی شوند .

احمد عبداله زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر اظهار داشت: خوشبختانه چندین سال است با راه اندازی مدرسه استثنایی دغدغه ها خانواده ها برطرف شده اما متاسفانه استیجاری بودن و نبود وسیله اباب وذهاب مشکلی است که با آن روبرو هستیم.

عبدالله زاده افزود: بحث احداث ساختمان این مدرسه در مراحل پایانی است اما در حال حاضر روند پروژه کند است و انتظار داریم با تزریق اعتبار در تکمیل نواقصات فیزیکی آن اقدامی صورت گیرد.

وی گفت: امسال 64 میلیون تومان اعتبار طرح تقویت بنیه علمی برای آموزش و پرورش شهرستان دیر در نظر گرفته شده است.

این مسؤول ادامه داد: انتظار می رود شهرداری ها نیز همانند دهیاری ها در بحث تقویت بنیه علمی و تجهیز مدارس همکاری کنند که البته قبلا مساعدت هایی داشته اند.

عبدالله زاده خاطرنشان کرد: مجتمع ورزشی که ظرفیت بزرگی برای آموزش و پرورش در حوزه ورزش است که بزرگترین سالن ورزشی شهرستان نیز آنجا احداث شده است اما در حال حاضر زمین چمن طبیعی آن خشک شده که نیازمند نگاه ویژه فرماندار است.

وی عنوان کرد: در بخش نهضت سواد آموزی 39 کلاس با 245 نفر سواد آموز برگزاری می شود.

این مقام مسئول افزود: با حضور هشت نفر از روحانیون اعزامی از شهر قم در حوزه خانواده و سبک زندگی اسلامی و تربیتی آموزش هایی به دانش آموزان داده می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر در این جلسه عنوان کرد : یکی از بهترین ظرفیت های شورای آموزش و پرورش همکاری و استفاده از شوراها و شهرداری ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار