معاون وزیر کشور: مدیران کشور باید برنامه عملیاتی مشخص برای تحقق اهداف داشته باشند

قم (پانا) - معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مدیران و مسئولان کشور باید برای تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی، برنامه عملیاتی مشخص و روشن داشته باشند.

کد مطلب: ۸۸۳۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر کشور: مدیران کشور باید برنامه عملیاتی مشخص برای تحقق اهداف داشته باشند

حسین ذوالفقاری در مراسم تکریم و معارفه استاندار قم در سخنانی اظهار داشت: آقای صادقی امور مربوط به استان را بدون حاشیه به جلو برده و آرامش مناسبی را در قم حاکم کرده بودند که حقیقتا جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه استاندار سابق قم با روحیه انقلابی و ولایتمداری، وظایف و تکالیف محوله را به نحو احسن انجام می دادند، خاطرنشان کرد: طی 40 ماه خدمتگزاری ایشان، اجماع و هماهنگی خوبی درمیان همه مدیران اجرایی استان ایجاد شده بود.

معاون وزارت کشور با اشاره به روزمه علمی و اجرایی بهرام سرمست استاندار جدید قم، تصریح کرد: ایشان به لحاظ رفتار سیاسی کاملا معتدل بوده و همواره با تدبیر و مشورت عمل کرده و از جمله مدیران با تجربه وزارت کشور است که در تمام سطوح خدمتگزار بوده است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیدگاه رئیس جمهور در رابطه با جایگاه والای شهر مقدس قم، گفت: بیش از 24 میلیون زائر و مسافر سالانه در استان قم حضور یافته و به لحاظ وجود حوزه علمیه، حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)، مسجد مقدس جمکران و علما و مراجع عظام تقلید، دارای جایگاه سیاسی و معنوی ارزنده ای است.

ذوالفقاری توجه ویژه به جایگاه فرهنگی شهر مقدس قم را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: در شهرهای زیارتی باید تفاوت قابل توجهی به لحاظ اخلاقی و فرهنگی مشهود باشد و قطعا نماینده عالی دولت در قم باید نقش خود را برای حفظ و توسعه ارزش های اسلامی و انقلابی در شهر قم به خوبی ایفاد کند.

وی با بیان اینکه استان قم در حوزه های عمرانی و زیرساختی دارای مسائل ویژه ای است، تصریح کرد: استان قم با توجه به جایگاه ملی و بین المللی، استحقاق آنکه در سراسر کشور ویژه و نمونه باشد دارد و باید با همکاری و مشارکت همه مدیران و علما و روحانیون به این جایگاه دست پیدا کند.

معاون وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه دشمنان برای خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان همه ظرفیت های خود را به کار گرفته اند تا با فشارهای سیاسی و عملیات روانی، وضعیت کشورمان را به هم بزنند.

وی با بیان اینکه پس از گذر از تلاش های دشمنان برای ایجاد نارضایتی در ایران اسلامی، امروز وضعیت کشورمان رو به بهبودی است، تصریح کرد: بعضی از سران جریان های معاند امروز به افراد خود دلداری می دهند و این نشان می دهد هرچه از استقامت و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران می گذرد، یأس و ناامیدی در جبهه مستکبران غربی مشهود و هویدا می شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه امروز مسؤولان در هر جایگاهی که باشند باید تلاش کنند کارآمدی نظام اسلامی را بالا ببرند، خاطرنشان کرد: مشکل امروز کشورمان آرمان و اهداف نیست، بلکه ابزارها و روش ها برای رسیدن به اهداف است و امیدواریم در آینده هر کسی در هر مسؤولیتی که قرار می گیرد، برنامه مشخصی برای تحقق اهداف و آرمان ها در نظام اسلامی داشته باشد.

وی همچنین از وجود بوروکراسی پیچیده در نظام اداری کشورمان انتقاد کرد و گفت: مردم کشورمان، با تمام وجود خواستار آرمان های انقلاب و پشتیبان نظام اسلامی بوده و مسؤولان باید با توجه به محدودیت های شدید منابع و امکانات، بهره وری و استفاده درست از بودجه های دولتی را مدنظر قرار داده و از هزینه کرد اعتبارات برای همایش ها و جلسات غیرضروری به شدت پرهیز کنند.

معاون وزیر کشور در پایان تصریح کرد: انگیزه مدیران در کشورمان برای خدمتگزاری بسیار بالاست، اما باید با برنامه ریزی درست و شناخت ظرفیت ها و آسیب ها، راهکارهای اجرایی و عملیاتی برای تحقق اهداف داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار