گزینش‌گران استخدامی نباید مسائل سیاسی را در گزینش افراد دخالت دهند

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر گفت: کار هسته گزینش می‌تواند سرنوشت افراد را تغییر دهد برهمین اساس گزینشگران نباید مسائل سیاسی و جناحی را در گزینش افراد دخالت دهند.

کد مطلب: ۸۸۳۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
گزینش‌گران استخدامی نباید مسائل سیاسی را در گزینش افراد دخالت دهند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین تجلیل از گزینشگران برتر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با گرامیداشت 15 دی سالروز تاسیس تشکیل نهاد گزینش به فرمان امام راحل با تاکید بر نقش مهم نیروی انسانی در توسعه و پیشرفت جامعه اظهار داشت: کارآمدی نظام اداری بستگی به نیروی انسانی توانمند دارد که در این راستا رسالت نیروهای هسته گزینش بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی، با بیان اینکه هسته‌های گزینشی در جذب نیروهای استخدامی کارآمد بسیار نقش مهمی دارند افزود: کار نیروهای گزینشی حالت قضاوتی دارد که حکم آنان پس از بررسی صادر می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر این نکته که سرنوشت استخدام افراد در دستگاه‌های مختلف به رسالت گزینشگران بستگی دارد گفت: در گزینش افراد نباید نگاه سیاسی و حزبی در آن دخالت داده شود و گزینشگران در این عرصه نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند.

گراوند، با تاکید بر رعایت حق و حقوق آحاد مردم در عرصه گزینش آنان در استخدام دستگاه‌ها و شرکت‌ها گفت: اگر حقوق افراد رعایت نشود سرنوشت زندگی افراد تغییر می‌کند و خداوند که ناظر بر اعمال انسان‌ها است از این مهم گذشت نمی‌کند.

وی، با تاکید بر جلوگیری از ضایع شدن حق و حقوق مردم در مراحل استخدامی خاطر نشان کرد: مبنای کار گزینشگران باید بر اساس قانون شرع و خدایی باشد تا حق کسی ضایع نشود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تصمیم و عملکرد هسته گزینش تاثیر به‌سزایی در سرنوشت استخدام افراد دارد تاکید کرد: بدون شک انتخاب افراد برای اشتغال در بخش‌های گوناگون دستگاه‌ها باید بر اساس توانمندی در ارائه خدمات به جامعه هدف باشد.

گراوند با تاکید بر این نکته که خدمات رسانی مطلوب به جامعه و مردم یک ضرورت و امری اجتناب ناپذیر است افزود: هر چند اعتقاد و ایمان افراد در ارائه خدمت به جامعه تاثیرگذار است ولی توانمندی و قابلیت افراد هم باید در کنار تکلیف شرعی آنان در این عرصه درنظر گرفته شود.

مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر نیز با گرامیداشت سالروز تاسیس تشکیل نهاد گزینش به فرمان امام راحل گفت: 15 دی ماه سال 1361 به فرمان امام راحل نهاد گزینش کشور تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد.

ابوالحسن دهاز،انتخاب نیروهای توانمند و جلوگیری از ضایع شدن حق افراد را از ویژگی‌های هسته گزینش دانست و تصریح کرد: برگزاری نشست هم اندیشی وتبادل تجربیات وبهره‌گیری از تخصص گزینشگران از برنامه‌های هسته گزینشی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر است.

وی،از برگزاری کارگروه تخصصی گزینشگران خبر داد و بیان کرد: چهارمین دوره تخصصی گزینشگران بهمن ماه امسال در بوشهر برگزاری می‌شود.

مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر با اشاره برگزاری عملکرد یکساله گزینشگران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر افزود: در این مدت 9 هزار و 840 پرونده برای استخدام در دستگاه‌های مختلف و تبدیل وضعیت استخدامی به هستههای گزینش دستگاههای اجرایی ارسال شد و مورد بررسی قرار گرفت.

در این آیین از گزینشگران برتر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار