نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

دولت و مجلس به دنبال اجرای نظام رتبه بندی معلمان

همدان (پانا) - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، دولت و مجلس را پیگیر جدی اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان دانست و از ایجاد تحول خوب در این زمینه خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۳۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دولت و مجلس به دنبال اجرای نظام رتبه بندی معلمان

‎ محمد کاظمی در بازدید از هنرستان فنی و حرفه ای شهید باقری ملایر با تأکید بر این که نظام رتبه بندی معلمان در لایحه بودجه ۹۸ نیز دیده شده است، گفت: امیدواریم با اجرای این نظام در شرایط کنونی، بتوانیم گامی مثبت برای معلمان برداریم.
‎نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات معلمان در نظام بودجه ریزی توسط کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی تحول خوبی در این حوزه دیده شده است.
‎کاظمی زحمت های فراوان فرهنگیان و کم بودن دریافتی آنها را یادآور شد و بیان کرد: بر خلاف سایر کشورها هنوز در نظام بودجه ریزی کشور، آموزش و پرورش در اولویت نیست و این در حالی است که خانواده بزرگ آموزش و پرورش بخش قابل توجهی از جامعه را تشکیل می دهند که باید آینده کشور را رقم بزنند.
‎او همچنین به جایگاه و نوع فعالیت هنرستان ها اشاره کرد و آنها را یکی از کارآمدترین مراکز آموزشی دانست و خواستار اجرایی شدن تبصره ۷۵ برای جبران بخشی از هزینه ها شد.
‎نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: فراهم شدن زمینه برای اجرای این تبصره با توجه به تجهیزات و امکانات هنرستان ها، می تواند منشأ و منبع خوبی برای درآمد این مراکز باشد و هزینه های مورد نیاز خود هنرستان را تأمین کند.
کاظمی با اشاره به ملی شدن مبل و منبت ملایر آن را بستری مناسب برای آموزش دانست و اظهار داشت: آموزش علمی این صنعت در هنرستان ها می تواند منشأ اثر باشد.
‎او گفت: برای تأمین تجهیزات و آموزش علمی مبل و منبت در هنرستان ها تا جایی که نیاز باشد پیگیری های لازم را از طریق وزارت آموزش و پرورش انجام می دهیم.
‎کاظمی در پایان اعلام کرد: در سال گذشته دو میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار برای آموزش و پرورش ملایر اخذ کردیم و امسال نیز موفق به گرفتن همین مقدار اعتبار شده ایم که می توان از این منابع برای تأمین تجهیزات مورد نیاز آموزش علمی مبل و منبت استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار