هلال‌احمر به ۳۵۶حادثه‌دیده جاده‌ای آذربایجان غربی امدادرسانی کرد

ارومیه (پانا)- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هلال‌احمر به ۳۵۶حادثه‌دیده جاده‌ای آذربایجان غربی امدادرسانی کرد.

کد مطلب: ۸۸۳۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
هلال‌احمر به ۳۵۶حادثه‌دیده جاده‌ای آذربایجان غربی امدادرسانی کرد

سعید رهبر سوره با تشریح اقدامات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی در روزهای برفی اخیر اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته 99 خودرو در 5 محور استان دچار حادثه شده بودند که با همکاری اعضای جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده است.

وی، با بیان اینکه 23 اعضای داوطلب جمعیت در این امدادرسانی حضور داشته است گفت: این افراد به همراه 9 نفر اعضای پرسنل در قالب 7 تیم امدادرسانی کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، تاکید کرد: امدادرسانی‌ها در تکاب در گردنه مایین بلاغ به 70 خودرو گرفتار با 70 خانوار و 270 حادثه دیده، در اشنویه و آغ بلاغ به 11 خودرو گرفتار با 11 خانوار و 26 حادثه دیده، نقده در یئددی گوز با 9 خودرو گرفتار و 36 حادثه دیده انجام شده است.

وی تصریح کرد: در ارومیه نیز به 8 خودرو گرفتار با 22 حادثه دیده در بخش مرکزی، و چالدران با یک خودرو گرفتار در قرخ بلاغ به 22 حادثه دیده انجام شده است.

به گفته وی در کل به 99 خانوار با 356 حادثه دیده در سطح استان در 48 ساعت گذشته امدادرسانی شده است که 4 دستگاه آمبولانس و 2 کمک دار در این امدادرسانی‌ها حضور داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار