در گفت‌و گو با پانا

مدیرعامل تاکسیرانی تهران: سرویس مدرسه سانحه محله خزانه فاقد مجوز تاکسیرانی بوده است

تهران (پانا)- مدیرعامل تاکسیرانی تهران گفته است که سرویس دانش‌آموزانی که امروز در محله خزانه بخارایی تصادف کرده ، فاقد برچسب و مجوز تاکسیرانی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل تاکسیرانی تهران: سرویس مدرسه سانحه محله خزانه فاقد مجوز تاکسیرانی بوده است

علیرضا قنادان در گفت‌وگو با پانا درباره تصادف سرویس مدرسه در محله خزانه بخارایی گفت: ما طی نامه‌نگاری با آموزش و پرورش درخواست کردیم سرویس‌های بدون برچسب را معرفی کنند تا در کمیسیون ماده 18 به تخلفات آنها رسیدگی شود. پلیس راهور در این زمینه با ما همکاری خوبی دارد و در صورت مشاهده سرویس مدارس بدون پرچسب اعمال قانون می‌کند.

مسعود ثقفی، رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران نیز به تشریح شرایط مصدومان حادثه تصادف ون دانش آموزی پرداخت و گفت: حادثه مربوط به مدرسه اندیشه شاهد بوده است که طی آن خودرو ون سرویس مدرسه در خیابان خزانه تهران با یک دستگاه مینی‌بوس تصادف می‌کند.
وی ادامه داد: از میان دانش‌آموزان محمد صادق نجفی و علی غفاری محصل پایه نهم و علی شایسته دانش‌آموز پایه هشتم به بیمارستان بهارلو منتقل شدند که شرایط جسمانی آن‌ها مناسب گزارش شده است. ۲ دانش آموز دیگر با نام‌های رضا سجادی و مهدی عزیزی نیز از پایه هشتم و نهم به علت شکستگی دست به بیمارستان هفتم تیر منتقل شدند که در حال حاضر مرخص شده‌اند.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران پس از اطلاع از وقوع حادثه در بیمارستان حاضر شده و از مصدومان عیادت نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار