آثار دانش آموزان استان اصفهان در جشنواره ملی طرح داناب 300 درصد رشد داشت

کاشان ( پانا) - دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی داناب گفت: دانش آموزان استان اصفهان با هفت هزار و 236 اثر به دبیرخانه این طرح ارسال کردند که نسبت به سال قبل، سه برابر افزایش داشته و نشان دهنده افزایش مخاطبان این طرح است .

کد مطلب: ۸۸۳۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آثار دانش آموزان استان اصفهان در جشنواره ملی طرح داناب 300 درصد رشد داشت

مهسا آستانه در همایش رابطان طرح داناب در تالار آب منطقه ای اصفهان اظهار کرد: هدف از اجرای طرح ملی داناب در مدارس استان اصفهان، آموزش و ارتقای آگاهی عمومی دانش آموزان در زمینه چالش های کمبود منابع آب و ارائه راهکارهای یکسان و هماهنگ با تکیه بر مبانی علمی برای تربیت نسلی آشنا به بحران آب است.

وی افزود: اجرای طرح داناب در هفتمین سال خود، بیش از 189هزار دانش آموز دوره اول متوسطه استان اصفهان در یک هزار و 200 مدرسه نواحی41 گانه، آموزش های لازم را برای مدیریت بهینه مصرف آب فرا گرفته و در قالبهای شعر، مقاله، روزنامه دیواری، وبلاگ ،پاورپوینت، ایده برتر و عکس به جامعه منتقل کرده اند.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای هدفمند طرح داناب در اسان اصفهان 82 رابط و کارشناس از مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان آموزش های لازم در زمینه وضعیت منابع آبی، ضرورت حفظ منابع آب و شیوه های جلوگیری از اتلاف آب را فراگرفته و به دانش آموزان اطلاع رسانی کرده اند.

وی تصریح کرد: رتبه بندی آثار بر اساس ملاک های سه گانه کمیت ، کیفیت و مشارکت رابطان و کارشناسان بود که به نسبت جمعیت دانش آموزی، مناطق جرقویه علیا، خوانسار، چادگان، جلگه ، باغبهادران، خوانسار، پیربکران و اردستان بیشترین آثار ، مناطق جرقویه امامزاده، جلگه، چادگان مهردشت و زرین شهر با بهترین کیفیت و مناطق باغبهادران، فلاورجان، پیربکران، شاهین شهر، ناحیه یک ، ناحیه سه، ناحیه چهار، خمینی شهرو کاشان به عنوان رتبه برتر در زمینه مشارکت و خلاقیت در برگزاری طرح تقدیر شدند..

آستانه با اشاره به اعلام فراخوان هشتمین دوره جشنواره طرح داناب گفت: دانش آموزان استان اصفهان فرصت دارند آثار خود را از 15 دیماه تا 15 اسفند سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی danab.esrw. ir ارسال کنند.

به گزارش پانا، هشتمین همایش رابطان و کارشناسان طرح داناب با مشارکت سازمان آب منطقه ای و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مدت یک روز در تالار آب منطقه ای اصفهان برگزار شد.تجلیل از برگزیدگان جشنواره هفتم و کارگاه آموزشی از جمله برنامه های این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار