امام جمعه موقت تبریز: مردم فهیم ایران جشن 40 سالگی انقلاب را با عظمت تر از سالهای قبل برپا خواهند کرد

تبریز (پانا) - امام جمعه موقت تبریز بر برگزاری باشکوه و باعظمت جشن 40 سالگی انقلاب تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۳۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت تبریز: مردم فهیم ایران جشن 40 سالگی انقلاب را با عظمت تر از سالهای قبل برپا خواهند کرد

حجت‌ الاسلام احمد مطهری‌ اصل در خطبه‌های نماز جمعه تبریز گفت: "یکی از پایه‌ های اساسی انقلاب کارآمدی دولت است و باید عذر برخی‌‌ مسئولان تنبل و محافظه کار را بدون هیچ تعللی خواست".
وی با بیان اینکه باید تلاش‌ های دولت برای مردم قابل لمس باشد تصریح کرد: "دولتمردان برای کارآمدی باید شاخصه هایی داشته باشند که از جمله این شاخصه ها خدمت به مردم و رعایت حق الناس ، تقویت روحیه تلاش و مجاهدت ،تقویت خودباوری و خود اتکایی ،صداقت و پرهیز از فساد و استفاده از افراد شایسته و کاردان در رأس امور است".
خطیب موقت نماز جمعه تبریز خاطرنشان کرد: "تنها راه پیروزی بر دشمنان و حل مشکلات کشور ، مقاومت و ایستادن روی پای خود است چرا که اروپاییها و آمریکایی ها هیچ‌ گاه دلسوز مردم کشورمان نبوده و نیستند".
حجت الاسلام مطهری‌ اصل اضافه کرد: "فساد هر جا و در هر دستگاهی که باشد دیگر نباید انتظار کارآمدی از آن مجموعه را داشت و در این میان لازم است دست مفسدان و ریشه فرصت طلبانی که به فکر جیب خود هستند قطع شود".
امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: "در حالی که دشمنان تلاش دارند مردم را در 40 سالگی انقلاب از کارآمدی نظام مأیوس کنند باید تلاش دولت بیشتر شود تا مردم احساس رضایت کرده و اقناع شوند".
وی افزود: "هر چند در برخی عرصه ها نتوانسته ایم مدیریت انقلابی داشته باشیم ولی پیشرفت در حوزه های مختلف غیر قابل انکار است".
حجت الاسلام مطهری اصل گفت: "این انقلاب بر خلاف تصور دشمنان نه تنها در 40 سالگی پیر نشده است بلکه بانشاط تر، پرشورتر و قدرتمند تر از همیشه با پیشرفتهای قابل توجه رو به جلو حرکت می کند".
وی تاکید کرد: "به کوری دشمنان اسلام ، مردم فهیم ایران جشن 40 سالگی انقلاب را با عظمت تر از سالهای قبل برپا خواهند کرد".
حجت الاسلام مطهری در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز توطئه رضاخانی کشف حجاب گفت : رعایت حجاب ، رعایت حق الناس و حق الله است چرا که خداوند زنان را مظهر عطوفت و محبت و عشق به فرزند آفریده است و شأن آنها را رعایت کرده است و نمی خواهد زنان جامعه ، ملعبه افراد هواپرست باشند.
وی افزود: "نظام جمهوری اسلامی نیز در پی حفظ شأن و جایگاه بانوان است و می خواهد با حفظ عفت ، عزت و احترام بانوان از بنیان خانواده محافظت شود و این نهاد مقدس پاک بماند".
خطیب موقت نماز جمعه تبریز ادامه داد: "مگر می‌شود هر طوری که دوست داریم در خیابان‌ها رانندگی کرده و یا با بیماری مسری خود در جامعه بچرخیم و بگوییم به کسی ربطی ندارد، اگر این مسائل را جزو حقوق شهروندی می‌دانیم پس حجاب نیز جزو همین حقوق‌ است".
حجت الاسلام مطهری اصل با گرامی داشت سالروز قیام مردم قم در 19 دی‌ ماه سال 1356 گفت: "پیشرفت روز به روز انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها مصداق تنومندی درخت انقلاب است به طوری که در مسائل نظامی، ورزشی، علمی و حتی اقتصادی ما پیشرفت‌های زیادی را داشتیم".
وی اضافه کرد: "البته ضعف مدیریت را در برخی عرصه‌ ها نمی توان کتمان کرد چرا که گاهی اوقات برخی مسئولان کند حرکت کرده اند و برخی سوء مدیریت‌ها باعث ایجاد مشکلاتی در جامعه شده است".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار