افتتاح 7 کتابخانه کلاسی در دبستان هیات امنایی علامه حلی 1 دوره اول

بیرجند (پانا) ـ با هدف تقویت روحیه کتاب خوانی و توسعه فرهنگ مطالعه بین دانش آموزان کتابخانه های کلاسی در دبستان هیات امنایی علامه حلی 1 دوره اول افتتاح شد .

کد مطلب: ۸۸۳۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 7 کتابخانه کلاسی در دبستان هیات امنایی علامه حلی 1 دوره اول

علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان هیات امنایی علامه حلی 1 دوره اول گفت : 7 کتابخانه کلاسی با ظرفیت 600 جلد و 80 عنوان کتاب در زمینه های آموزشی، علمی، دینی، داستان و کودک و نوجوان در این آموزشگاه با همیاری دانش آموزان و معلمان مدرسه راه اندازی شد.


اوافزود: مطالعه کتاب ساعات زندگی انسان را به ساعاتی لذتبخش تبدیل می کند.


او به اهمیت کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: کتاب هدایتگر انسان به سوی شرافت و کرامت انسانی است.


معصومه مهدی زاده ، معاون پرورشی آموزشگاه نیز در مراسم افتتاح کتابخانه های کلاسی مدرسه گفت : یکی از اولویت های این آموزشگاه تشویق کودکان به کتاب خوانی و برگزاری برنامه های مختلف با موضوع کتاب می باشد.


او افزود : مدرسه مکان مناسبی برای آشنایی با کتاب و تقویت روحیه کتاب خوانی است و کتابخانه باید به بخشی از نظام آموزشی ما تبدیل شود.


او ادامه داد : همچنین باید بدانیم کتاب و کتاب خوانی برای پرکردن اوقات فراغت نیست، بلکه این امر باید پایه و اساس هر برنامه ‌ریزی اصولی و آموزشی مورد بررسی قرار گیرد.
وی اظهار داشت : کودکانی که در بزرگی در شمار مطالعه کنندگان خوب و ماهر قرار می گیرند بیشتر آنهایی هستند که خوب فکر کردن، خوب گوش دادن و خوب حرف زدن را در کودکی آموخته اند.


مهدی زاده تصریح کرد : دانش آموزان و والدین آنها در زمینه تجهیز کتابخانه های کلاسی مدرسه همکاری خوبی داشته اند و از کانون پرورش فکری و سازمان تبلیغات اسلامی که در اهدای کتاب با آموزشگاه همکاری داشته اند تشکر می کنیم .


معاون پرورشی آموزشگاه در مورد اداره کتابخانه های کلاسی گفت : دانش آموزان مسئولیت کتابداری و کتابخوانی را با مدیریت معلم بر عهده می گیرند.


او افزود : کتابخوانی و مطالعه غیر درسی دانش آموزان مهمترین بستر تربیت دانش آموزان پویا و محقق می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار