امام جمعه موقت بجنورد:

انقلاب اسلامی دچار پیری نشده است

بجنورد (پانا) - حجت الاسلام نوری در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه، با اشاره به اینکه جوانی و شادابی انقلاب اسلامی ویژگی هایی دارد،یکی از ویژگی های انقلاب موفق، حضور رهبر شجاع و انقلابی است که انقلاب اسلامی از این نعمت برخوردار است.

کد مطلب: ۸۸۳۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

وی اظهار کرد: یکی دیگر از ویژگی های انقلاب موفق، مردمی بودن آن است که ملت ایران علیه نظام استکباری شاهنشاهی قیام کردند و هشت سال جنگ را اداره کردند.

نوری بیان کرد: این مردم تمام مدت در زمان جنگ در صحنه حضور داشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران از دست برود و حتی بعد از انقلاب، مردم بودند که فتنه های دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه موقت بجنورد اظهار کرد: در فتنه 88 با آنکه مسئولان سخنرانی کردند اما زمانی فتنه جمع شد که مردم پا به عرصه گذاشتند و در 9 دی به خیابان ها ریختند و از حریم خودشان دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه ما تکیه بر سلاح و موشک نداریم، عنوان کرد: تکیه نظام و دولت، مردم است اگر مردم ایران نباشند و از نظر سلاح نظامی کشور های دیگر صد برابر ایران امکانات دارند اما آنان مردم خود را با خود ندارند.

امام جمعه موقت بجنورد افزود: کار کردن در اسلام عبادت است اما مهمترین کار، کشاورزی است زیرا زراعت کار روزی خود را مستقیما از خداوند می گیرد و با خدای خود در ارتباط است اما قیمت گذاری ها توسط دولت انجام می شود و هیچگاه از کشاورزان مشورت نمی گیرند از همین جهت دولت مردان باید خیلی بیشتر از این، از کشاورزان حمایت کند.

نوری تاکید کرد: نظام استکباری به دنبال پایین کشیدن حجاب از سر زنان و دختران نظام اسلامی است که زمانی این کار را با زور و نیزه انجام می داد و اکنون با جنگ نرم از طریق ماهواره و فضای مجازی و...انجام می دهد و باید مردم آگاه باشند و از طرفی دولت تصمیمات درستی در این خصوص داشته باشد.

وی اظهار کرد: در بازار تولیدات لباس های اسلامی کم است و زمانی که یک شخص برای خرید لباس های پوشیده اقدام می کند نمی تواند لباسی در شان زن و دختر ایرانی و اسلامی را پیدا کند که باید دولت از فعالیت تولیدی هایی که لباس های خارج از عرف تهیه می کنند، جلوگیری کند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار