رهایی گروگان ۱۳ ساله در کمتر از ۱۰ ساعت

تهران (پانا) - سرپرست پلیس آگاهی استان البرزگفت با تلاش کارآگاهان، گروگان ۱۳ ساله که از سوی ۳ آدم ربا به انگیزه مالی ربوده شده بود، در کمتر از ۱۰ ساعت رها و در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت.

کد مطلب: ۸۸۳۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
رهایی گروگان ۱۳ ساله در کمتر از ۱۰ ساعت

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی درباره جزییات این خبر اظهار داشت: ساعت ۲۱ شب گذشته خانواده‌ای سراسیمه و مضطرب به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه و از مفقود شدن پسر ۱۳ ساله خود که در ساعت ۱۷ همان روز از آموزشگاهش در "گرمدره" کرج خارج شده و تا کنون به منزل بازنگشته است، خبر دادند.

وی افزود: گفته های پدر فرد ربوده شده حاکی از آن بود، دقایقی قبل از مراجعه آنها به پلیس آگاهی، افراد ناشناسی با خط تلفن دایی وی تماس گرفته و به او اعلام کرده اند که خواهرزاده وی نزد آنها است و اگر به خواسته های شان عمل نکند جنازه پسرشان را تحویل آنها خواهند داد.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله تیم زبده ای از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان تشکیل و با بررسی تمامی فرضیات و بکارگیری تمامی جوانب حادثه، شناسایی آدم رباها را در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد :پرونده در حال پیگیری بود که آدم رباها از طریق خط تلفن پسر ربوده شده با خواهر وی تماس گرفته و اعلام کردند که با خانواده آنهاکاری ندارند و فقط دایی آن ها باید خواسته ای مالیشان را برآورده کند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه دایی پسر ۱۳ ساله ازهویت آدم ربابان اظهار بی اطلاعی می کرد و با توجه به این که هیچ گونه مشخصاتی از آن ها در دست نبود، گفت: ماموران تحقیقات میدانی را آغاز و تمامی مسیر های تردد آدم رباها از زمان خروج فرد ربوده شده مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد : با بررسی های تکمیلی ماموران، هویت ۲ نفر از آدم رباها شناسایی و در ردزنی‌های اطلاعاتی گسترده، در نهایت مخفیگاه متهمان در شهرستان"ملارد" شناسایی کردند.

وی ادامه داد: آدم رباها که دیگر شرایط مخفی کردن فرد ربوده شده را نداشتند و به خواسته های خود نیز نرسیده بودند، قبل از رسیدن ماموران قصد داشتند گروگان گیر را در حالی که دست و پای وی را بسته بودند رها و متواری شوند که با حضور به موقع ماموران در کمتر از ۱۰ ساعت هر ۳ آدم ربا دستگیر و فرد ربوده شده در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت.

سرهنگ نادر بیگی با اشاره به این که هدف آدم رباها از ربودن نوجوان ۱۳ ساله، مقاصد مالی بود گفت : طبق اظهارات متهمان ، در روز حادثه یکی از گرو گان گیران ، فرد ربوده شده را در حالیکه در حال بازگشت از آموزشگاه بود از پشت سر با دستمال آغشته به مواد بیهوش ، بیهوش کرده و سپس با انتقال وی به شهرستان ملارد در یک ساختمان مخروبه با دست و پای بسته او را زندانی کرده و صبح روز بعد از حادثه به علت این که به خواسته خود نرسیده و احتمال می دادند توسط پلیس شناسایی شوند گروگان را به حال خود رها کرده و قصد فرار داشتند که دستگیر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار