بازارچه ماهی در بوشهر راه‌اندازی شد

بوشهر(پانا)_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در راستای تامین ماهی مردم بوشهر با قیمت مناسب، بازارچه آبزیان در مرکز استان راه‌اندازی شد و این بازار در تمامی شهرستان‌های این استان ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۳۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه ماهی در بوشهر راه‌اندازی شد

مجید خورشیدی در آیین افتتاح بازارچه ماهی و آبزیان بوشهر با بیان اینکه مردم بوشهر از قیمت ماهی گلایه‌مند هستند اظهار داشت: مردم استان بوشهر انتظار دارند که در کنار آبراه خلیج فارس دسترسی به آبزیان با قیمت مناسب داشته باشند و در این راستا ایجاد بازارچه‌های توزیع آبزیان از جمله ماهی در دستور کار قرار گرفت.

وی، با بیان اینکه بازارچه ماهی با همکاری شیلات، اتحادیه تعاونی صیادان و شرکت‌های مختلف صیادی ایجاد شده افزود: با این اقدام قیمت فروش ماهی به شهروندان پایین‌تر از نرخ بازار عرضه می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی برای دسترسی مردم به ماهی، قیمت‌ها هر روز کاهش می‌یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: پیش بینی می‌شود با اطلاع رسانی، مردم بتوانند ماهی و سایر مایحتاج غذایی خود را از این بازارچه تهیه کنند.

خورشیدی، با بیان اینکه قیمت انواع آبزیان در بازارچه ماهی نسبت به بازار بوشهر کمتر است افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در تمامی شهرستان‌های استان بوشهر بازارچه ماهی ایجاد می‌شود.

وی، با تاکید بر عرضه صید، لنج‌داران و کشتی‌های صیادی به بازار فروش خاطر نشان کرد: صید آبزیان صیادان باید در بازار ماهی شهرهای استان بوشهر عرضه شود و انتقال صید به دیگر استان‌ها از طریق گلوگاه‌های انتظامی در راستای تامین نیاز مردم کنترل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: باید انتظارات مردم استان بوشهر در راستای تامین ماهی و دیگر آبزیان با قیمت پایین‌تر از بازار محقق شود که راه‌اندازی بازارچه ماهی در این راستا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار