شهرداری تهران، مسئول پیگیری انتشار بوی نامطبوع در پایتخت

تهران (پانا) - مدیرکل حفاظت‌ محیط‌زیست استان تهران اعلام کرد که شهرداری تهران، مسئول پیگیری انتشار بوی نامطبوع در پایتخت شده است.

کد مطلب: ۸۸۳۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری تهران، مسئول پیگیری انتشار بوی نامطبوع در پایتخت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، کیومرث کلانتری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران، ضمن اشاره به ماجرای بوی نامطبوع استشمام شده روز گذشته در پایتخت، اظهار داشت: حوالی عصر روز چهارشنبه بود که از طریق گزارش‌های شهروندان در جریان این اتفاق قرار گرفتیم.

او افزود: در همین رابطه روز گذشته، جلسه ویژه شورای مدیریت بحران استان با حضور استاندار تهران و اعضای شورا برگزار شده و اعضا گزارش‌هایی را در خصوص مسئله به فراخور مسئولیت خود ارائه داده و نهایتا خروجی بر این شد که هیچ‌یک از دستگاه‌ها مرتبط با منشا این ماجرا، مسئول شناخته نشدند.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست استان تهران گفت: در نهایت تصمیم بر این شد که با توجه به رخداد این مسئله در پایتخت، ماجرا از مجرای شهرداری تهران پیگیری شده و نتیجه به استان منعکس شود.

کلانتری گفت: هیچ جای نگرانی از این بابت وجود نداشته و دستگاه‌ها در حال بررسی مسئله هستند. در صورت مشخص شدن منشا اشاعه این بوی نامطبوع، مسائل به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار