نمایشگاه آسیب های اجتماعی در آیینه مطبوعات افتتاح شد

بیرجند(پانا) ـ نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی در ‌آیینه مطبوعات خراسان جنوبی به مدت پنج روز در محل نگارخانه شهر بیرجند گشایش یافت.

کد مطلب: ۸۸۳۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه آسیب های اجتماعی در آیینه مطبوعات افتتاح شد

به گزارش پانا و به نقل از شبستان «ناصر نبی زاده» صبح امروز (13 دی) حاشیه این مراسم گفت: برای برپایی این نمایشگاه 320 اثر از چهار روزنامه استان خراسان جنوبی به دبیرخانه ارسال شده که پس از داوری 75 اثربرگزیده به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه برای کمک به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه برپا شده، گفت: کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌های محلی، بالا بردن سطح فکری جامعه در پیشگیری، شناخت و جلوگیری از آسیب های اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.


نبی زاده با اشاره به اینکه این نمایشگاه از امروز در محل نگارخانه شهر بیرجند به مدت پنج روز از ساعت 17 تا 20:30 پذیرای علاقمندان است، ادامه داد: اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، ناهنجاری‌های اخلاقی و ... از جمله آسیب های اجتماعی به شمار می روند که کاهش و کنترل آن نیازمند تلاش و عزم همگانی است.

او با تاکید بر نقش انکارناپذیر رسانه ها در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، عنوان کرد: ریشه اکثریت جرایم و آسیب ها در جهل است که در این راستا می توان نقش برجسته رسانه‌ها را اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه در این زمینه مورد توجه قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار