امسال ١٠ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز مجتمع های فرهنگی و هنری آذربایجان غربی تخصیص یافت

ارومیه(پانا)-با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ، ˈرضا مسلمی ˈ به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس منصوب و از زحمات رامین پور عباس تجلیل شد .

کد مطلب: ۸۸۳۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
امسال ١٠ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز مجتمع های فرهنگی و هنری آذربایجان غربی تخصیص یافت

حجت الاسلام والمسلمین دکترناصر خدایاری در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس با اشاره به اهمیت جایگاه والای معارف اسلامی در فرهنگ اصیل شیعیان و مسلمانان جهان، اظهار کرد: امروزه شاهد توسعه و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در بین مسلمانان و دیگر ادیان جهان هستیم، زیرا آنچه امروز مردم جهان را خسته و ناامید کرده، وجود فرهنگ های غربی است که پایانی جز پوچی ندارد .

خدایاری نقش هنرمندان و پیشکسوتان را در ترویج ارزش های اسلامی بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: هنرمندان می توانند در جنبه های مختلف هنری همچون هنر بیان، کلام، نوشتار، شعر، نمایش و.... پیام های ارزشمند را ماندگار کنند که از جمله این هنرها، بیان تاریخ روایی اسلام است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: امسال ١٠ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز مجتمع های فرهنگی و هنری شهرهای مختلف استان تخصیص یافته است .

دکترخدایاری افزود: تاکنون ۷ میلیارد ریال از این اعتبار برای تجهیز امکانات و رفع کمبودها و ایجاد استاندارد های لازم در مجتمع فرهنگی و هنری آذربایجان غربی هزینه شده است .

وی با بیان اینکه هم اکنون ١٧ مجتمع فرهنگی و هنری در شهرهای مختلف آذربابجان غربی فعالیت می کند، اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث تالار بزرگ فرهنگی و هنری ارومیه به عنوان یکی از برجسته ترین طرح های عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر استان بیش از ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

فرماندار سلماس نیز دراین مراسم یکی از وظایف مهم این نهاد را توسعه شورای فرهنگ عمومی و تقویت این شورا دانست و گفت: یکی از عوامل موثر در توسعه شورای فرهنگ عمومی، دبیر شورا است و دبیری شورا بر عهده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است .

وی خدمت رسانی به مردم را در هر سنگری قابل تقدیر و ارزشمند دانست و گفت: مهم نیست که یک روز، یک سال و یا چندین سال در سنگر خدمت رسانی فعالیت داشته باشیم، مهم آن است که بتوانیم بهترین خدمات را در حد توان ارائه کنیم تا هر چه بیشتر رضایت بندگان خدا را فراهم کنیم که رضایت خداوند را شامل می شود .

در این آیین ˈرضا مسلمی ˈ به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس منصوب و از زحمات رامین پورعباس تجلیل شد .

همچنین دفتر نشریه مکتوب «ارویل» همزمان با انتشار اولین شماره این نشریه مکتوب در سلماس با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی اذربایجان غربی افتتاح گردیده و از اولین شماره این نشریه رونمایی شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار