معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی : اربعین ، بیان گر گسترش روح مبارزه و استکبارستیزی است

بیرجند(پانا) ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، که در جلسه کمیته زیرساخت اربعین حسینی سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: اربعین همایشی عظیم و بیان گر گسترش روح مبارزه و استکبارستیزی است.

کد مطلب: ۸۸۳۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی  : اربعین ، بیان گر گسترش روح مبارزه و استکبارستیزی است

سید مجتبی علوی مقدم ، با اشاره به تاثیرات بسیار خوب اربعین در منطقه و جهان، گفت: اربعین پدیده ای الهی و معنوی و غیرقابل توصیف است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، هدف از برگزاری این جلسات را هرچه بهتر برگزار شدن اربعین حسینی در سال های آتی دانست و تصریح کرد: دبیرخانه کمیته باید تلاش کند در قالب های زمانی مشخص به صورت منظم این جلسات را برگزار تا درخصوص رسیدن به این هدف اقدامات و برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.


علوی مقدم، با تاکید بر اینکه دولت پیشتیبانی کننده و نقش حمایتی در برگزاری اربعین دارد، افزود: دولت زمینه حضور مردم را در این همایش عظیم معنوی فراهم نمود که خوشبختانه با اقدامات و تلاش هایی که در چند سال اخیر صورت گرفته این امر به خوبی محقق شده و برغم وجود تنگناها و محدودیت هایی که وجوددارد این همایش بزرگ به خوبی برگزار شده است.


علوی مقدم، با اشاره به اینکه همایش اربعین حسینی به تدبیر و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب به مهمترین و اثرگذارترین همایش جهانی تبدیل شده ، افزود: امروز اربعین تبدیل به قبله آمال انسان ها زیادی از ادیان ، مذاهب و فرق مختلف شده و همه به حضور در زیر بیرق امام حسین(ع) و خدمت به این آستان احساس افتخار و بزرگی می کنند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، خدمت به امام حسین(ع) را افتخاری بزرگ برشمرد و یادآورشد: امروز استکبارستیزی معطوف به شیعه نیست، بلکه تمامی مذاهب و تمامی کسانی که روح ظلم ستیزی دارند با تاسی از قیام سرخ عاشورا برای رهایی از ظلم و مبارزه با ظالم از امام حسین(ع) الگو می گیرند.


علوی مقدم، حفظ اموال و امکانات موکب های موجود در عراق را مورد تاکید قرار داد و افزود: علاوه بر این امر بروزرسانی ، نظافت و پاکیزگی آنها از دیگر مواردی است که باید به طور جد مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار