بازدید یک روزه معاون آموزش ابتدایی اداره کل از مدارس ابتدایی منطقه مروست

یزد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل و تیم همراه از مدارس ابتدایی منطقه مروست بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۸۳۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید یک روزه معاون آموزش ابتدایی اداره کل از مدارس ابتدایی منطقه مروست

"سعیده بهادرزاده" معاون آموزش ابتدایی، رییس اداره دوره اول و دوره دوم ابتدایی، رییس اداره تکنولوژی وگروه های آموزشی و کارشناسان آن حوزه به همراهی سرگروه های آموزشی مناطق هرات و مروست، فعالیت های آموزشی مدارس منطقه مروست را مورد ارزیابی قرار دادند.

در این بازدید 7 تیم دونفره متشکل از کارشناسان، مدیران و سرگروه های آموزشی فعالیت های مدیریتی و آموزشی 15 مدرسه را بررسی نمودند.

در ادامه "مرکز نجوم عشایر" که به همت معاونت آموزش ابتدایی - آموزش و پرورش عشایر- تجهیز شده بود، افتتاح گردید.

در پایان، معاون آموزش ابتدایی اداره کل و تیم همراه، در جلسه جمع بندی که با حضور ریاست آموزش و پرورش منطقه و کارشناسان در محل سالن اجتماعات اداره مروست برگزار گردید به ارائه گزارش و بیان نقاط قوت و نقاط قابل پیگیری مدارس بازدید شده پرداختند.

در این جلسه همچنین بر ممنوعیت برگزاری آزمون های مختلف از سوی موسسات آموزشی مختلف و همچنین ممنوعیت استفاده از کتب کمک آموزشی در مدارس تاکید گردید.

شایان ذکر است در این جلسه معاون آموزش ابتدایی استان به حذف طرح های استانی در سال تحصیلی جاری اشاره و تاکید نمود طرح های خلاقانه مدارس در قالب طرح تدبیر بایستی تدوین و اجرا و جمع آوری و جایگزین طرح های استانی گردد.

همچنین وی تاکید کرد طرح های آموزش و پرورش عشایر به خصوص طرح های مهارت محور مانند"طرح مهارت آموزان جوان دانش آموزان عشایری" و طرح های همچون " بازی های بومی - محلی " که هم جنبه هویتی دارد و هم شادی آفرین است در مدارس پررنگ تر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار