مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی : مشکلی در زمینه تهیه داروهای خاص وجود ندارد

ارومیه(پانا)-مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تهیه و توزیع داروهای خاص و کمیاب بخشی از وظایف این سازمان است، گفت: مشکلی در زمینه تهیه داروهای مورد نیاز در ارومیه وجود ندارد.

کد مطلب: ۸۸۳۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی : مشکلی در زمینه تهیه داروهای خاص وجود ندارد

سعید رهبر سوره در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه سبد دارویی این سازمان کامل است و مردم نگران داروهای کمیاب نباشند، افزود: اگر هم داروی مورد نیاز در آذربایجان غربی وجود نداشته باشد، درخواست آن دارو از استان همجوار انجام می شود.

وی ادامه داد: تامین داروها در داروخانه هلال احمر بر اساس نیاز استان انجام می گیرد و تامین دارو و پرکردن جای خالی داروها فروخته شده نیازمند یک بازه زمانی کوتاه است.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار نفر امدادگر در آذربایجان غربی فعالیت دارند، گفت: علاوه بر آن 12 هزار نفر داوطلب در تعامل با جمعیت هلال احمر این استان فعالیت‌های داوطلبانه و بشردوستانه انجام می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اضافه کرد: امروز امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر از آمادگی و توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند زیرا باید هر لحظه آماده خدمت‌ رسانی باشند.

رهبر سوره با اشاره به اینکه تاکنون چندین دوره آموزشی برای بالابردن توانایی و ارتقای کیفیت خدمات نیروهای هلال احمر این استان اجرا شده است، بیان کرد: برگزاری دوره های عمومی امداد، نجات، جاده، ارتفاع، سیلاب و پیش بیمارستانی از جمله این برنامه ها بوده است.

وی گفت: مقابله با بحران‌ها، امداد در سوانح، آموزش همگانی و عواملی از این قبیل از جمله وظایف جمعیت هلال احمر است و در همین راستا با اجرای آموزش های همگانی تلاش داریم تا فرهنگ خود کنترلی در جامعه نهادینه شود.

وی اعلام کرد: 26 پایگاه ثابت، سیار، کوهستانی، شهری و بین شهری امداد و نجات در طول فصل زمستان برای کمک به مسافران آماده شده است.

وی افزود: 17 پایگاه ثابت امداد و نجات، 2 پایگاه ثابت کوهستان، 2 پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری و یک پایگاه امداد هوایی در این طرح حضور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار