ضمن تکذیب ترکیدگی لوله فاضلاب؛

محل انتشار بوی نامطبوع در پایتخت اعلام شد

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران ترکیدگی لوله فاضلاب در میدان انقلاب را رد و اعلام کرد: گزارش های اولیه از انتشار بوی نامطبوع از محل منطقه «حسن آباد» واقع در مرکز پایتخت به این سازمان اعلام شده است.

کد مطلب: ۸۸۳۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
محل انتشار بوی نامطبوع در پایتخت اعلام شد

صمیم روزبهانی چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا استان تهران گفت: تخمین زده می شود که محل انتشار بو از حوالی این محل بوده باشد اما بررسی ها برای اطمینان بیشتر در این زمینه و نیز علت و منشا آن در حال انجام است.

وی اظهارداشت: به محض اعلام این موضوع، در ستاد مدیریت بحران هشیار باش به دستگاههایی همچون شرکت گاز، آبفا، سازمان پدافند غیرعامل و دیگر نهادهای متولی داده شد.

روزبهانی افزود: اینک دو گروه از شرکت گاز و نیز یک تیم از آبفا در نقاطی از شهر مستقر شده اند و درحال بررسی هستند.

وی با بیان اینکه جلسه مدیریت بحران تشکیل خواهد شد گفت: منتظر گزارش های میدانی این تیم ها هستیم تا برای مقابله با این بوی نامطبوع نیز برنامه ریزی در دستور کار قرار گیرد.

تکذیب ترکیدگی لوله فاضلاب

روزبهانی همچنین برخی گمانه زنی ها مبنی بر اینکه ترکیدگی لوله فاضلاب در میدان انقلاب علت این بوی نامطبوع است را تکذیب کرد و گفت: آبفا این موضوع را رد کرده است.

موردی به اورژانس اعلام نشده

سخنگوی اورژانس تهران نیز اعلام کرد که تاکنون هیچ موردی از آسیب دیدگی در نتیجه بوی نامطبوع در شهر تهران به سامانه 115 گزارش نشده است.

محیط زیست نیز به دنبال منشا بو

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران نیز اعلام کرد که تیمی ارزیاب و کارشناسی از این نهاد با همکاری سایر متولیان تشکیل شده و درحال بررسی علت و منشا بوی نامطبوع هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار