پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت سالروز تشکیل گزینش

تهران (پانا) - سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در آستانه 15 دی‌ماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۸۳۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت سالروز تشکیل گزینش

به گزارش روابط عمومی اداره کل گزینش آموزش و پرورش، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بسط و گسترش دیدگاه تحول آفرین در نظام تعلیم و تربیت با تعمیق فرهنگ ایرانی اسلامی همواره راهبردی احیاگر و امیدافزا در بستر بالندگی و تعالی انسان بوده است تا نهاد آموزش و پرورش نویدبخش رستگاری انسان، استواری ارکان حکومت دینی و پیام آور فرهیختگی در جامعه بشری باشد. این ره آورد اثربخش با نگاه متعهدانه و عمل خردمندانه، دستاوردی فاخر در سلامت و ارتقای رفتار سازمانی به ویژه در حوزه منابع انسانی پدیدار می‌نماید تا هم‌راستای فرایند گزینش نیروی انسانی، فضای علم و فرهنگ را با ورود معلمان و مربیان مدبر، توانمند، عاشق و مومن مزین نماید.

اکنون به برکت الطاف خداوند متعال، با درود به روان پرفتوح بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، پانزدهم دیماه سال‌روز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل گزینش را به عموم همکاران محترم گزینشگر تبریک می‌گویم و اهتمام ارزشمند شما عزیزان را درحوزه بهینه‌سازی منابع انسانی آموزش و پرورش و صیانت از ارزش‌های الهی و انسانی ارج می‌نهم.

امیدوارم با تداوم تلاش و توکل و با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، محیطی مستعد برای رشد هرچه بیشتر اندیشه ناب اسلامی و حصول اهداف و برنامه‌های سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش کشور فراهم آید و زمینه‌ساز پویایی، انگیزش و امید در خانواده معزز فرهنگیان و فرهیختگان باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار