نگاهی به دیدارهای مهم امشب جهان فوتبال؛ سه امتیاز واجب‌تر از نان شب

تهران (پانا) - امشب در فوتبال اروپا دو بازی برگزار خواهد شد، دیدارهایی که برای رئال مادرید و منچسترسیتی دو تیم متمول اسپانیا و انگلیس می‌تواند حکم امیدواری یا نا امید شدن را داشته باشد.

کد مطلب: ۸۸۳۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به دیدارهای مهم امشب جهان فوتبال؛ سه امتیاز واجب‌تر از نان شب

جهان فوتبال در روزهای ابتدایی سال 2019 میلادی هرچند در تعطیلات به سر می‌برد و لیگ‌های آلمان و ایتالیا به پرونده نیم فصل خود پایان داده‌اند اما در اسپانیا و انگلیس فوتبال به اوج هیجان خود رسیده و دو بازی در این دو کشور برگزار می‌شود که بدون شک باید دیدار ویژه روزهای ابتدایی سال جدید میلادی را در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر دید، جایی که منچسترسیتی برای سه امتیاز واجب‌تر از نان شب میزبان لیورپول صدرنشین پرقدرت این روزهای فوتبال جزیره است.

رئال مادرید هم در وضعیتی مشابه با منچسترسیتی، برای زنده نگه داشتن شانس رسیدنش به صدر، امشب دیدار عقب افتاده‌اش را مقابل تیم پایین جدولی ویارئال برگزار خواهد کرد.

لیگ برتر انگلیس

سوت حساس‌ترین دیدار این هفته فوتبال باشگاهی در سطح جهان، امشب ساعت 23:30 به صدا در خواهد آمد و پرونده دیدارهای هفته بیست و یک لیگ برتر انگلیس بسته می‌شود.

شاگردان پپ گواردیولا و یورگن کلوپ در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار کننده آخرین دیدار این هفته لیگ برتر جزیره خواهند بود، دیداری که شاید بتواند تا حدودی تکلیف قهرمانی را مشخص کند و یا کار قهرمانی را پیچیده کند تا 17 هفته باقی مانده جذاب‌تر شود. منچسترسیتی که در سال 2018 نتوانست در 5 تقابلش با لیورپول به پیروزی برسد نیاز مبرمی به برد این دیدار حساس دارد و هیچ نتیجه‌ای غیر از 3 امتیاز آنها را راضی نخواهد کرد.

سه امتیاز این بازی برای پپ گواردیولا از نان شب هم واجت‌تر است، اختلاف لیورپول صدرنشین لیگ برتر با منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی و تیم رده سوم جدول تا پایان هفته بیستم به 7 امتیاز رسیده بود، یعنی اگر لیورپول این بازی را ببرد با 10 امتیاز اختلاف بیشتر از منچسترسیتی و 9 امتیاز بیشتر از تاتنهام بار قهرمانی خود را تا حدود زیادی خواهد بست اما در سمت مقابل، منچسترسیتی با گرفتن 3 امتیاز اختلافش را به 4 امتیاز می‌رساند و امیدها برای آینده آنها روشن خواهد شد.

لالیگا

هفته هفدهم لالیگا امشب با برگزاری دیداری عقب افتاده به پایان خواهد رسید.

رئال مادرید که برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها راهی امارات شده بود، دیدار هفته هفدهم مقابل ویارئال را انجام نداد تا امشب برای برگزاری این دیدار مهمان ویارئال باشد.

فصل پرفراز و نشیب رئال مادرید که تا به اینجای کار دو جام قهرمانی در سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها داشته، در لالیگا فصل خوبی نبوده و رئال مادرید در رده چهارم لالیگا قرار دارد. اختلاف امتیاز بارسلونا صدرنشین لالیگا با رئال مادرید رده چهارمی 8 امتیاز است و کسب سه امتیاز خارج از خانه این اختلاف را به 4 امتیاز می‌رساند تا کورسوی امید برای کهکشانی‌ها روشن شود.

اما در سمت سمت مقابل تیمی از رئال مادرید میزبانی خواهد کرد که فصل گذشته را بدون باخت مقابل کهکشانی‌ها پشت سر گذاشت اما در فصل جدید وضعیت خوبی ندارد و در رده‌های انتهایی جدول قرار دارد. همانقدر که رئال مادرید نیاز به 3 امتیاز بازی دارد، به همان میزان کسب سه امتیاز خانگی برای ویارئال مهم است و آنها را با یک پله صعود به رده هفدهم جدول خواهد رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار