۳۰ مدرسه خیرساز در شهرستان پارس‌آباداستان اردبیل احداث شد

اردبیل (پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز اردبیل گفت: تاکنون ۳۰ مدرسه در قالب ۹۷ کلاس درس در شهرستان پارس‌آباد توسط مجمع خیرین مدرسه ساز ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان شده است.

کد مطلب: ۸۸۳۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
۳۰ مدرسه خیرساز در شهرستان پارس‌آباداستان اردبیل احداث شد

جواد قرآن نویس در آئین افتتاح مدرسه سه کلاسه محله بیوک خانه شهرستان پارس‌آباد با اشاره به فعالیت‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل اظهار داشت: در زمان طاغوت تشکلی وجود نداشت که در جهت عام‌المنافع قدم بردارد، اما با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تشکل‌ها و مجمع‌هایی همچون مجمع خیرین مدرسه‌ساز در سراسر کشور تأسیس و در این راه خیر قدم برداشتند.

او به نحوه تاسیس این مجمع اشاره نموده و اضافه کرد: در سال 78 در شهر مقدس مشهد نشستی برگزار و نسبت به تاسیس مجمع خیرین مدرسه ساز در سراسر کشور تصمیم‌گیری‌هایی شد که با اجرا شدن آن خوشبختانه امروز طبق اطلاعات دریافتی 35 درصد مدارس کل کشور توسط مجمع خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان به اقدامات این مجمع در شهرستان پارس آباد اشاره و تصریح کرد: تاکنون 30 مدرسه در قالب 97 کلاس درس در شهرستان پارس آباد توسط مجمع خیرین مدرسه ساز ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان شده است.
قرآن نویس هدف این مجمع را رفاه و آسایش دانش آموزان دانست و خاطر نشان کرد: آرزوی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل این است که روزی در سطح استان یک جشنی در خصوص عدم نیاز به ساخت مدرسه برگزار کنیم و فرزندانمان بتوانند در رفاه و آسایش کامل به تحصیل خود بپردازند.

او بیان کرد: انجام چنین اقداماتی باید در استان تداوم یابد و در این زمینه اهل قلم و رسانه رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند و باید به وظایف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار