ستاره‌‎های قهرمان سابق فوتبال ایران فروشی نیستند

تهران (پانا)- محرومیت از نقل و انتقالات باعث شده تا قهرمان سابق فوتبال ایران مخالف جدایی بازیکنانش باشد.

کد مطلب: ۸۸۳۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ستاره‌‎های قهرمان سابق فوتبال ایران فروشی نیستند

استقلال خوزستان که در لیگ برتر پانزدهم توانست شگفتی‌سازی کند و جام قهرمانی را به لطف تفاضل گل بهتر از پرسپولیس بالای سر ببرد، این روزها اوضاع خوبی ندارد و بیش از دو فصل گذشته بحران را احساس می‌کند.

قهرمان سابق فوتبال ایران با حکم فیفا به علت بدهی به بازیکن خارجی سال‌های قبلش، با کسر 6 امتیاز و محرومیت از یک پنجره نقل و انتقالات روبرو شده است. حکمی که باعث شد این تیم به رده انتهایی جدول رده‌بندی برسد و این تیم را تبدیل به گزینه اول سقوط کند.

بحران در این تیم باعث شده تا مدیران استقلال خوزستا در روزهایی که تلاش می‌کنند برای تیمشان سرمربی پیدا کنند، از هر نوع فروش بازیکن خودداری کنند تا در روزهایی که نمی‌توانند خرید داشته باشند بیش از این ضربه نخورند. یونس دلفی و وحید خشتان بازیکن‌هایی هستند که در نیم فصل از دیگر تیم‌ها پیشنهاد دارند اما مدیران استقلال خوزستان به صورت جدی با جدایی این دو بازیکن جوان مخالف هستند.

این مخالفت در حالی است که چند ماه می‌شود که از علاقه باشگاه پی.اس.وی آیندهوون برای عقد قرارداد با یونس دلفی خبر آمده بود اما با وضعیتی که استقلال خوزستان دارد او به نظر می‌رسد باید لژیونر شدنش را برای چند ماه عقب بیاندازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار