برگزاری کارگاه توجیهی خبرنگاری ویژه دانش آموزان ابتدایی مدارس دخترانه ناحیه یک

یزد (پانا) - صبح چهارشنبه 12 دی ماه اولین جلسه کارگاه توجیهی خبرنگاری ویژه دانش آموزان مدارس دخترانه دوره دوم مقطع ابتدایی ناحیه یک یزد در کانون فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۳۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه توجیهی خبرنگاری ویژه دانش آموزان ابتدایی مدارس دخترانه ناحیه یک

"اعظم فتاحی"، مسئول سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، ضمن تشکر از همکاری محمد معینی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: در راستای حضور فعال دانش آموزان در عرصه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و در قالب طرح هر مدرسه یک خبرنگار، کارگاه توجیهی خبرنگاری در حوزه خبرگزاری پانا با حضور بیش از 40 نفر دانش آموز دختر مدارس دوره دوم ابتدایی ناحیه یک یزد در کانون فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

وی افزود: "معین خلیلی" و "آرزو پورخردمند"، مدرسین این دوره، در دو کلاس مجزا؛ آموزش صفر تا صد خبر نویسی و اصول خبرنگاری را به دانش آموزان با استعداد و علاقه مند در زمینه خبرنگاری آغاز کردند.

مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک بیان داشت: "معین خلیلی"، از مدرسین کلاس خبرنگاری، با برگزاری کلاس بصورت کارگاهی مقدمات اصول گزارش نویسی را به دانش آموزان آموزش داد.

او ادامه داد: "آرزو پورخردمند"، یکی دیگر از مدرسین این دوره، مقدماتی پیرامون ویژگیهای خبر و خبرنگار را بصورت پرسش و پاسخ و با استفاده از پاورپوینت ارائه نمود.

گفتنی است: فروغ جوان، کارشناس امور بانوان و جوانان آموزش و پرورش ناحیه یک، و اعظم فتاحی، مسئول سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، از کلاسها بازدید بعمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار