مدیرباشگاه فوتسال مقاومت بسیج تایباد از عدم حمایت مسئولان حکایت می کند

تایباد (پانا) - مدیرباشگاه فوتسال مقاومت بسیج تایباد گفت: برای ادامه افتخارآفرینی به کمک و حمایت مسئولین شهرستان نیازداریم و تا حمایت نشویم نمی توانیم نتیجه بگیریم.

کد مطلب: ۸۸۳۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرباشگاه فوتسال مقاومت بسیج تایباد از عدم حمایت مسئولان حکایت می کند

شهرستان تایباد با جمعیتی حدود 120 هزار نفر در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است. اوایل فروردین ماه 95 بود که خبری مبنی بر ثبت اولین باشگاه ورزشی فوتسال به نام مقاومت بسیج در شهرستان پیچید که باعث شادمانی اهالی منطقه وافزایش استعداد یابی این ورزش شد.

مسعود رشیدی فر، در گفت و گو با پانا اظهار کرد: افتخارات زیادی برای شهرستان کسب کردیم که به مهم ترین آنها می توان به قهرمانی تیم نونهالان درمسابقات لیگ برتر کشور آبشارعاطفه ها در اصفهان، قهرمانی تیم نوجوانان درمسابقات لیگ برتراستان وراهیابی به مسابقات کشوری و دعوت چند بازیکن این تیم به باشگاه های استانی و کشوری اشاره کرد.
وی افزود: نزدیک به سه سال است که هرساله برای شهرستان افتخارآفرینی می کنیم و برای ادامه افتخارآفرینی برای شهرستان به کمک وحمایت مسئولین شهرستان نیازداریم و تا حمایت نشویم نمی توانیم نتیجه بگیریم. تا به حال چندین نامه برای کمک به شورای شهرفرستاده ولی تا به حال هیچ جوابی نگرفتیم.عدم حمایت مسئولین و نبود اسپانسر باعث خواهد شد که درمسابقات کشوری فوتسال (نوجوانان) نتوانیم شرکت کنیم و این دلیلی برواگذاری امتیاز ما به یک شهرستان دیگرخواهد شد.
وی بیان کرد: تیم فوتسال نوجوانان مقاومت بسیج تایباد پس از۴ماه تلاش و پشت کار صادقانه و۱۴بازی سخت با تیم های قدرتمند استان توانست مقتدرانه قهرمان استان شود وبه مسابقات کشوری صعودکند ولی با بی مهری فراوانی ازطرف مسئولین شهرستان روبه روشد. دریغ از یک بنر تبریک که عدم وجود آن و یا حتی یک تشکر و قدردانی ساده باعث ناامیدی و ناراحتی این بازیکنان شد.

مدیرباشگاه فوتسال مقاومت بسیج تایباد عنوان کرد: در۱۴بازی استانی که امسال درتایباد میزبان بودیم هیچکدام ازمسئولین شهرستان درسالن برای تماشا و دلگرمی حضورپیدانکردند به جزچند مسئول کمیته فوتسال وهیات فوتبال شهرستان که حضور داشتند.
رشیدی فردر پایان تصریح کرد: این تیم به نام تایباد هست و همیشه و با تمام تلاش اسم تایباد رادرکشورسربلند کرده وفقط و فقط حمایت مسئولین رانیازدارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار