مدیرکل آموزش و پرورش استان قم: معاونت سوادآموزی از هیچ کوششی در تحقق اهداف سواد آموزی دریغ نکرده است

قم (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و جمعی از همکاران اداری از جمله معاونین ابتدایی و برنامه ریزی، روسای ادارات روابط عمومی، تدارکات و پشتیبانی و مشاور اجرایی مدیر کل با حضور در محل معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش قم از این معاونت بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۸۳۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم: معاونت سوادآموزی از هیچ کوششی در تحقق اهداف سواد آموزی دریغ نکرده است

حمید رضا شیخ الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم که به منظور تبریک هفته سوادآموزی و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و شهدای نهضت سوادآموزی در ساختمان نهضت سواد آموزی قم حضور یافت، با بیان اینکه شجره ارزشمند سواد آموزی دارای ثمراتی ارزشمندبوده است گفت:خداوند را شاکریم که در استان قم شاهد همه تلاش های موثر در رفع بی سوادی و انسداد آن بوده و مفتخریم به اینکه بگوییم این معاونت در تحقق اهداف سوادآموزی از هیچ تلاش وکوششی دریغ ننموده است.
مدیر کل آموزش و پرورش قم با بیان اینکه اهمیت سواد آموزی و مبارزه با بیسوادی بر کسی پوشیده نیست اظهار داشت: تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام رحمة الله علیه نشان از توجه عمیق به امور آموزشی و فرهنگی جمهوری اسلامی بوده و این اقدام توانسته فعالیت‌ها و موفقیت‌های سواد آموزی را در صحنه های بین المللی نیز به ظهور و بروز برساند.
وی تلاش های گسترده و جامع مسئولین سوادآموزی کشور را ستود و با تاکید بر اینکه استان قم تمامی تلاش‌های خود را در ریشه کنی بیسوادی و تحکیم و تعمیق سواد در سواد آموزان به کار برده است گفت: ما همه باید تلاش کنیم تا با همتی بلنداین توفیقات سترگ و ارزشمندرا به عنوان خادمین این عرصه مقدس تقویت نماییم.
شیخ الاسلام جستجوی دانش را فریضه دانست و تاکید کرد: عالم و آموزنده هردو دارای ارزش والایی در میان مردم هستند که باید قدر خود را بدانند و از این موهبت الهی به خوبی برخوردار گردند.
مدیر کل آموزش و پرورش قم توفیقات سواد آموزی استان را قابل تقدیر دانست و افزود: همکاران ما در معاونت سوادآموزی استان در تحقق آرمان های امام عظیم‌الشأن رحمت الله علیه بسیار موفق عمل نموده اند و سواد آموزان و افراد محروم از سواد نیز سواداموزی را یک تکلیف برای خود دانسته و در راه یادگیری از هیچ اقدامی فروگذار نکرده اند.

وی شاهد این اقدام ارزشمند راوجود افراد بزرگی دانست که آموختن را از سواد آموزی آغاز کرده اند و امروز در بسیاری از مسئولیت‌های استانی و کشوری در حال خدمت به مردم شریف بوده و خواهند بود.
شیخ الاسلام در پایان ضمن تشکر از معاون سوادآموزی استان و تلاشگران عرصه سواد اموزی گفت: باید قدر زحمات آموزش دهندگان و یادگیرندگان را بدانیم و بدانیم که در زندگی بشر همه لذائذ به پایان میرسد به جز لذت آموختن و آن هم آموختن پایدار و با میل و رغبت که از آن نباید به هیچ عنوان غافل بود.
یاد اور می شود در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمد رضا قاسمی نیا معاون سواد آموزی استان قم طی گزارشی به بیان موفقیت ها و عملکردهای این معاونت پرداخت و از حمایت های مدیر کل آموزش و پرورش و همدلی و همراهی همه مدیران و همکاران در نواحی و مناطق و آموزش دهندگان و آموزش گیرندگان در استان تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار