«ایرونیجات» اولین و بزرگترین مسابقه شبکه ایران کالا

تهران (پانا) - شبکه ایران کالا در حال تولید مسابقه ای با نام «ایرونیجات» است که با اجرای یک بازیگر به حمایت از کالای ایرانی می پردازد.

کد مطلب: ۸۸۳۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
«ایرونیجات» اولین و بزرگترین مسابقه شبکه ایران کالا

به گزارش روابط عمومی این برنامه، «ایرونیجات» به کارگردانى رضا مهرانفر و تهیه کنندگى سیدحسین هادیان فر در قالب یک مسابقه تلویزیونی ٥٠ قسمتى تولید می شود.

افراد با سنین مختلف در این مسابقه شرکت کرده و ضمن رقابت برای تعیین نزدیک ترین قیمت به قیمت واقعی کالاهای مختلف، جوایز ارزنده ای را نیز دریافت می کنند که باعث غافلگیرى آنها خواهد شد.

«ایرونیجات» شامل بخش ها و مراحل مختلف و مهیجى خواهد بود و علاوه بر شرکت کنندگان داخل استودیو، بینندگان نیز از این جوایز سهمى دارند و می توانند با شرکت در رقابت مخصوص خود در برنامه مشارکت مستقیم داشته باشند.

از اهداف «ایرونیجات» می توان به معرفی کامل و جامع کالاهای ایرانی و آشنایی مخاطبان با قیمتهای واقعی اجناس اشاره کرد که البته تمام این ماجراها در قالب سرگرمی اتفاق می افتد.

این مسابقه این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و بنا است یک بازیگر اجرای آن را برعهده داشته باشد و در صورت قطعی شدن حضور او نام وی اعلام خواهد شد. ضمن اینکه مسابقه مجری دیگری نیز خواهد داشت که به زودی انتخاب می شود.

«ایرونیجات» که دکور بزرگ و ویژه ای برای آن طراحی شده، با پایان این بخش، به زودی وارد مرحله تصویربرداری می شود تا در زمستان به عنوان اولین و بزرگترین مسابقه ایران کالا از این شبکه روی آنتن برود.

رضا مهرانفر پیش از این کارگردانی فصل اول و دوم مسابقه «کودک شو» را برعهده داشته و سیدحسین هادیان فر نیز پیش از این به عنوان تهیه کننده و مجری طرح در پروژه های سینمایی و تلویزیونی چون «خندوانه»، «دورهمی»، «نهنگ عنبر» 1 و 2 و همچنین آخرین ساخته سعید روستایی با نام «متری شش و نیم» حضور داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار