انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی – پژوهشی دانشگاه کاشان با شرکت آب و فاضلاب

اصفهان (پانا) - تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری، فی مابین دانشگاه کاشان و شرکت آب و فاضلاب کاشان به امضا رسید.

کد مطلب: ۸۸۳۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی – پژوهشی دانشگاه کاشان با شرکت آب و فاضلاب

رییس دانشگاه کاشان گفت: این تفاهم نامه همکاری به منظور ایجاد و گسترش همفکری، ارتباطات علمی و همکاری های آموزشی و پژوهشی منعقد شده است.

دکتر عباس زراعت، استفاده مطلوب از امکانات، تجهیزات، متخصصین و کارشناسان شرکت و دانشگاه در جهت اجرای پروژه های علمی و کاربردی، آموزشی و تحقیقاتی مورد نیاز در چارچوب تفاهم نامه با توجه به نیازهای منطقه و کشور را از جمله موضوع های این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: با انعقاد این تفاهم نامه از پایان نامه های تحصیلی به خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی در راستای موضوعات و نیازهای کاربردی مورد نظر شرکت آب و فاضلاب حمایت می شود.

وی افزود: ارائه سمینارها و دوره های تخصصی و آموزشی کوتاه مدت و کارگاه های آموزشی مورد نیاز، اجرای پروژه های تحقیقاتی و تلاش در جهت تجاری سازی نتایج تحقیقات کاربردی، چاپ و انتشار مجلات، کتب و مقالات و انجام بازدیدهای متقابل برای دانشجویان، اساتید، متخصصین و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب از دیگر موضوع های ارائه شده در این تفاهم نامه است.

رییس دانشگاه کاشان اظهار امیدواری کرد با امضاء این تفاهم نامه و تعامل متقابل و با همکاری و تلاش استادان دانشگاه و ارائه راهکارهای علمی، بتوان گامی مؤثر در راستای رفع مشکلات و مسایل حوزه آب برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار