شهردار سابق تهران و رئیس کمیسیون خانواده مجلس به «همه برپا» پیوستند

پروانه مافی: همه نمایندگان مجلس با پیوستن به این کمپین دغدغه خود به تأمین امنیت دانش‌آموزان در پشت میز و نیمکت‌های مدارس را نشان دهند

تهران (پانا) - شهردار سابق تهران و رئیس کمیسیون خانواده مجلس شورای اسلامی هم در کمپین #همه برپا با شعار کلاس گرم مدرسه امن عضو شدند.

کد مطلب: ۸۸۳۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شهردار سابق تهران و رئیس کمیسیون خانواده مجلس به «همه برپا» پیوستند

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس، محمدعلی افشانی شهردار سابق تهران به جمع اعضای «کمپین#همه برپا» که با هدف استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی تمام مدارس کشور تشکیل شده است پیوست. افشانی در این باره گفت: «امنیت لازمه حیات انسان است و هرگونه حرکت توسعه‌ای در کشور در گروه تأمین امنیت و سلامت آحاد جامعه است.»

رئیس سابق سازمان نوسازی مدارس کشور با استقبال از تشکیل «کمپین # همه برپا»، افزود: «دانش‌آموزان سرمایه اصلی برای رشد کشورند و برای حفظ این سرمایه باید از هرگونه حادثه ناگوار در مدارس از جمله بحث خطرات کلاس‌های فاقد سیستم گرمایش استاندارد پیشگیری شود. علاقه‌مندانه در این طرح مشارکت خواهم داشت و انتظار دارم تمام کسانی که می‌توانند در رفع مشکل گرمایش مدارس نقش‌آفرین باشند در این کمپین حضور فعال داشته باشند.

همچنین پروانه مافی، رئیس فراکسیون خانواده مجلس هم پس از پیوستن به «کمپین همه برپا»، گفت: «از این کمپین استقبال می‌کنم و آن را یک ابتکار خوب می‌دانم، چون با مشارکت حداقلی نیز می‌توان در این کمپین حضور داشت، بنابراین به نظرم فراگیر و مورد استقبال آحاد جامعه قرار خواهد گرفت.»

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: «دانش‌آموزان امانت خانواده‌ها در مدارس هستند و باید یکبار برای همیشه با مشارکت عمومی مشکل ایمنی مدارس برطرف شود. حتما نباید مشارکت‌ها نقدی باشد، با مشارکت غیرنقدی مثلا با تبلیغ این کمپین می‌توان یاری‌رسان مدارس غیر‌استاندارد بود.»

مافی گفت: «من به عنوان خدمتگزار خانه ملت در فراکسیون خانواده، از تمام نمایندگان مجلس انتظار دارم با عضویت در این کمپین دغدغه خود به تأمین امنیت دانش‌آموزان در پشت میز و نیمکت‌های مدارس را یکبار دیگر نشان دهند.»

«کمپین# همه برپا» از سوی جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور آغاز شده است و هدف آن استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس کشور است. شماره حساب 7770777089 و شماره کارت 6104337543835423 (بانک ملت شعبه پل رومی به نام جامعه خیّرین مدرسه‌ساز) برای مشارکت در این طرح اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار