خیابانی برای ورزش ، بازی و نشاط کودکان در شهرری

شهرری (پانا) - شهردار منطقه 20 از اجرای خیابان ورزش با محوریت بازی های بومی – محلی ویژه خانواده ها و به خصوص کودکان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۳۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
خیابانی برای ورزش ، بازی و نشاط کودکان در شهرری

فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: خیابان ورزش با اجرای بازی های بومی ، محلی، بازیها و مسابقات مفرح خانوادگی، بازی های بنری، بازیهای مهارتی حرکتی، بازی های فکری، بازی های توپی و راکتی و مسابقات مهارتهای فردی روز جمعه 14 دی ماه در خیابان مدرس مقابل مرکز ری شناسی اجرا می شود.

او افزود: بازی های خیابانی با محوریت اجرای بازی های بومی ، محلی برای تمامی سنین تدارک دیده شده ، تا ضمن آشنائی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان با ورزش و بازی های بومی شاهد افزایش مشارکت آنان در ورزش همگانی باشیم.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: خیابان ورزش جایی است که همگان بدون توجه به جنسیت ،قومیت ،طبقه اقتصادی ، اجتماعی و صرفاً به خاطر هدف مشترک ورزش و فعالیت بدنی گرد هم می آیند.

افشار هویت بخشی به محلات با مشارکت شهروندان در بازی های بومی و محلی، مشارکت کلیه اعضای خانواده در فعالیتهای ورزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده ، توسعه و ترویج تفریحات ورزشی کم هزینه و در دسترس ، هدفمند کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ، افزایش نقش مشارکتی لایه های مختلف اجتماعی در غنی سازی اوقات فراغت و احیای بازی های بومی و محلی در میان کودکان و نوجوانان را از اهداف این برنامه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار