معاون سواد آموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

مراکز یادگیری محلی آذربایجان غربی در زمینه سواد آموزی و مهارت های اجتماعی عملکرد موفقی داشته اند

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان عملکرد مراکز یادگیری محلی در زمینه سواد آموزی و مهارت های اجتماعی را موفق دانست.

کد مطلب: ۸۸۳۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد

ارومیه-(پانا) مراسم بزرگداشت هفته سواد آموزی با حضور علی اکبر صمیمی معاون سواد آموزی اداره کل استان آذربایجان غربی ، فهمی رئیس اداره سواد آموزی اداره کل ، شهرام مصطفوی رئیس اداره آموزش و پرورش سیلوانا ، مسولین اداری و نظامی منطقه ، شوراهای اسلامی ،دهیاران و جمعی کثیری از آموزش دهنده ها در سالن حجاب زیوه برگزار شد.

«شهرام مصطفوی » رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سیلوانا در این مراسم ضمن تبریک هفته سواد آموزی خاطر نشان کرد که بی سوادی معضلی همه گیر است که باعث می شود در سایر شاخص های آموزش و پرورش مشکل بوجود آید بنابراین برای ریشه کنی بی سوادی عزمی راسخ و همه جانبه باید صورت گیرد.

وی همچنین اشاره کرد : طبق ظرفیتی که برای دوره سواد آموزی در منطقه سیلوانا اختصاص داده شده بود ، افراد بیسواد جهت شرکت در کلاسهای نهضت سوادآموزی در سامانه ثبت شده است و تمام تلاش ما اقدام در راه ریشه کنی بی سوادی می باشد.

«علی اکبر صمیمی » معاون سواد آموزی استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته سواد آموزی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم (ص ) که طلب علم را بر هر زن و مرد واجب کرده ، به ضرورت یادگیری علم و ریشه کنی بی سوادی تاکید کرد.

وی افزود : مراکز یادگیری محلی در زمینه سواد آموزی و مهارت های اجتماعی عملکرد موفقی داشته اند که از روحانیون معز ، شورای اسلامی ، دهیاران و مسئولین محلی خواستار همکاری و همیاری با این مراکز در امر سواد آموزی هستیم .

خواندن شعر طنز سواد آموزی ، دکلمه ، اهدای لوح تقدیر و تجلیل از آموزش دهنده های فعال منطقه سیلوانا در حوزه سواد آموزی از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار