رئیس مرکز مدیریت راه ‌های کشور اعلام کرد

سهم 85.5 درصدی وسایل نقلیه شخصی از تردد 9 ماهه جاده‌ای

تهران (پانا) - رئیس مرکز مدیریت راه ‌های کشور از افزون بر 50 2میلیون تردد جاده ای بین استانی وسایط نقلیه از ابتدای امسال تا پایان آذر خبر داد که سهم خودروهای شخصی 85.5 درصد است.

کد مطلب: ۸۸۳۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سهم 85.5 درصدی وسایل نقلیه شخصی از تردد 9 ماهه جاده‌ای

به گزارش تارنمای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، علی اکبر آشوری به رشد 7.6درصدی حجم ترددها در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال اشاره کرد.

آشوری افزود: مجموع تردد بین استانی وسایط نقلیه در آذر امسال 48 میلیون بود که از ترددهای به ثبت رسیده، 41 میلیون تردد با وسایل ‌نقلیه شخصی، یک میلیون تردد با اتوبوس و 6 میلیون تردد با کامیون انجام شد.

به گفته وی، بیشترین حجم ترافیک رفت و برگشت در آزادراه کرج- تهران، آزادراه کرج - قزوین و آزادراه تهران - ساوه ثبت شده است.

میزان جابجایی بار و مسافر

آشوری از جابجایی افزون بر 36 میلیون و 800 هزار تن کالا در آذر امسال خبر داد و گفت: استان‌های تهران، مرکزی و اصفهان بیشترین میزان جابجایی کالا را داشتند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور در عین حال با اشاره به جابجایی بیش از 12 میلیون و 200 هزار نفر مسافر در آذرماه در استان‌های مختلف کشور از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای افزود: بیشترین ترافیک ناوگان اتوبوس در استان‌های تهران، البرز، اصفهان و مرکزی بود.

آمار ثبت تخلف جاده ای

آشوری از ثبت 396 هزار و 155 مورد تخلف سرعت غیرمجاز در سامانه‌های ترافیکی خبر داد.

به گفته وی، در 9 ماهه امسال 111 هزار و 380 مورد تخلف اضافه تناژ و 12 هزارو 966 تخلف اضافه تناژ بالای چهار تن در سامانه توزین در حال حرکت ثبت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار