در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌های کشور مطرح شد؛

علیرضا کاظمی: هر مدرسه یک سرود و یک تئاتر با دانش‌آموزان خواهد داشت

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌های کشور مطرح کرد: در طرحی هر مدرسه یک سرود و یک تئاتر را بادانش آموزان خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۸۳۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا کاظمی: هر مدرسه یک سرود و یک تئاتر با دانش‌آموزان خواهد داشت

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علیرضا کاظمی با اشاره به مکارم اخلاقی اظهار کرد: پیامبر اسلام مکارم را در ایستادگی در برابر هوای نفسانی، بخشش و گذشت، ارتباط برقرار کردن و نیکی کردن می‌داند.

وی افزود: از همراهی مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها درباره ساماندهی نیروی انسانی در شاخه پرورشی قدردانی می‌کنم چراکه نیروی انسان رکن تحول است.

معاون پرورشی و فرهنگی خاطرنشان کرد: به اقامه نماز در مدارس توجه شود و خوشبختانه در همایش کشوری نماز آموزش‌ و پرورش رتبه برتر را کسب کرد که با تأکید وزیر آموزش‌وپرورش شورای عالی نماز شروع به کار خواهد کرد.

کاظمی در ادامه گفت: در نهضت ملی حفظ قرآن، آموزش‌وپرورش به‌خوبی اقدام کرده است و تاکنون ۱میلیون و ۳۰۰هزار نفر در سامانه مربوطه شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: کتاب نور ولایت رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص موضوع نماز در آموزش‌وپرورش است و مطالعه این کتاب به مدیران توصیه می‌شود و همچنینکتابی در معاونت پرورشی و فرهنگی تدوین‌شده است که در آن به راهنمایی‌های برای حفظ قرآن اشاره‌شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام، گفت: زنگ قرآنی رأس ساعت ۷/۳۰در رادیوپخش می‌شود که برنامه بسیار ارزشمندی دارد و مدیران مدارس می‌توانند از آن برای برنامه‌های صبحگاهی استفاده کنند.

طرحی داریم که در آن هر مدرسه یک سرود و یک تئاتر را با دانش آموزان خواهد داشت چراکه بهترین بستر برای ارتقای هویت ملی فعالیت‌های فرهنگی است و نمایشگاه‌های مدرسه‌ای چهل سال دستاورد انقلاب اسلامی را در دهه فجر برگزار می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار