چاپ سوم «تنهایی هولناک مکسول‌ سیم» منتشر شد

تهران (پانا) - نایاب شدن چاپ پیشین «تنهایی هولناک مکسول سیم» منجر به برخی سوء‌استفاده‌ها شده بود که با در دسترس قرار گرفتن چاپ سوم، از سوء‌استفاده‌های احتمالی بعدی جلوگیری به‌عمل آمد.

کد مطلب: ۸۸۳۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
چاپ سوم «تنهایی هولناک مکسول‌ سیم» منتشر شد

به‌گزارش روابط‌عمومی نشر نیماژ، کتاب «تنهایی هولناک مکسول سیم» نوشته جاناتان کو و ترجمه‌ اشکان غفاریان دانشمند که چاپ نخست آن در نمایشگاه کتاب 1397 عرضه شده بود، پس از کمتر از هشت‌ماه توسط انتشارات نیماژ به چاپ سوم رسید و در تیراژ 1100 نسخه، 367 صفحه و با قیمت 40 هزار تومان در دسترس عموم مخاطبان کتاب قرار گرفت.
کمیاب شدن چاپ پیشین این کتاب در بازار نشر منجر به گشوده شدن راه برای برخی سوء‌استفاده‌ها شده بود که با در دسترس قرار گرفتن چاپ سوم، از سوء‌استفاده‌های احتمالی بعدی جلوگیری به‌عمل آمد.
«تنهایی هولناک مکسول سیم» همانطور که از نامش هم بر می‌آید روایت تنهایی مردی در انگلستان معاصر است که به‌شکلی خارق‌العاده، مشتاق ارتباط گرفتن با اطرافیان خودش است اما بنا به‌دلایلی تاکنون توفیقی در برقراری ارتباط درست عاطفی حتی با خانواده و اطرافیانش به‌دست نیاورده است. او ناگهان برای چیره شدن بر مشکل تنهایی خود تصمیم خاصی می‌گیرد و این تصمیم پیامدهای شگفت‌انگیزی با خود به‌دنبال می‌آورد.
بنا به‌گفته یکی از برجسته‌ترین نمایشنامه‌نویسان معاصر ایران این کتاب، یکی از بهترین رمان‌هایی‌ست که امسال در دسترس علاقه‌مندان به ادبیات ترجمه قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار