در گفت و گو با پانا

مهدی علی میرزایی: موضوع اصلی فیلم «پالتو شتری» رفاقت و رقابت است

تهران (پانا) - مهدی علی میرزایی، کارگردان فیلم «پالتو شتری» معتقد است، بازیگران خوبی در این فیلم سینمایی حضور داشتند که ترکیبی از ژانرهای مختلف را شامل می‌شود و این تفاوت برای خیلی از مخاطبان سینما جذاب خواهد بود.

کد مطلب: ۸۸۳۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مهدی علی میرزایی: موضوع اصلی فیلم «پالتو شتری» رفاقت و رقابت است

مهدی علی میرزایی، کارگردان فیلم «پالتو شتری» در گفت‌و‌گو با پانا درباره موضوع این فیلم عنوان کرد: بیشتر لوکیشن‌های این فیلم در دانشگاه‌ها، کافی شاپ‌ها و فضاهای جوان پسند فیلمبرداری شده است.

وی ادامه داد: «پالتو شتری» یک درام با رگه‌های طنز درباره وضعیت‌های پیچیده در باب رفاقت و رقابت است. داستان این فیلم یک دانشجوی فلسفه را روایت می‌کند که پالتویی از پدرش به ارث برده است و با پوشیدنش افکار وسوسه انگیز و موذیانه به سراغش می‌آید.
این کارگردان با اشاره به فیلمنامه فیلم «پالتو شتری» گفت: فیلمنامه این فیلم را مدت‌ها قبل نوشته بودم و برای هر شخص یا مسابقه‌ای که می‌فرستادم مورد استقبال قرار می‌گرفت و از آن‌جایی که کارگردانی ادامه فیلمنامه‌نویسی است، تصمیم گرفتم «پالتو شتری» را بسازم.


نویسنده فیلم «گشت ارشاد1» درباره ترکیب گروه بازیگران فیلم «پالتو شتری» توضیح داد: بازیگران خوبی را توانستم جذب این پروژه کنم که ترکیبی از ژانرهای مختلف بودند، ترکیب این بازیگران کنار هم برای خیلی‌ها جالب بود.
وی افزود: بازیگری که همیشه فیلم‌های جدی بازی کرده حالا در کنار یک بازیگر کمدی قرار گرفته است، موضوع فیلمنامه این اجازه را می‌داد تا آن‌ها را کنار یکدیگر بگذارم.
این کارگردان بااشاره به اینکه «پالتو شتری» اولین تجربه کارگردانی وی بوده تصریح کرد: کار‌کردن با بازیگران حرفه‌ای برایم دشوار نبود زیرا آن‌ها دقیقاً می‌دانستند که از بازیگران چه می‌خواهم، من هم تحلیل‌هایی که آن‌ها نیاز داشتند را در اختیارشان گذاشتم و کار به سادگی جلو رفت.

کار ما هموار بود
کارگردان فیلم «پالتو شتری» با اشاره به سختی‌هایی که زمان پیش‌تولید و تصویربرداری برای او و عوامل فیلم به وجود آمده گفت: کار ما برای ساخت این فیلم هموار بود زیرا علی شیخ انصاری تهیه‌کننده این فیلم از لحاظ آکادمیک در فضای سینما فعال بوده است و مدیریت اجرایی و هنری فیلم را به عهده گرفته بود و بدون هیچ مشکلی طبق زمان‌بندی ساخت فیلم به پایان رسید.


علی میرزایی با اشاره به جشنواره فیلم فجر گفت: فیلم به محض آماده شدن توسط گروه کوچکی دیده شد و سپس در جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان سینما همراه شد.
یاد آور می‌شود سام درخشانی، بانیپال شومون، بهاره کیان افشار، لیندا کیانی، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاده، پریوش نظریه، علیرضا مهران، طوفان مهردادیان، رضا شیخ انصاری بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار