خودباوری، استقلال طلبی و عدالت خواهی از دست آوردهای انقلاب است

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش اردبیل با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی آزادی توام با مسئولیت انسانی را به مردم ایران ارمغان آورد، گفت: خودباوری، استقلال طلبی و عدالت خواهی از دست آوردهای انقلاب است.

کد مطلب: ۸۸۳۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
خودباوری، استقلال طلبی و عدالت خواهی از دست آوردهای انقلاب است

مصطفی کافی درکارگروه فرهنگیان و دانش آموزان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را یکی از رخدادها و وقایع مهم قرن بیستم عنوان کرد و اظهار داشت: این رخداد تاریخی به حدی اهمیت داشت که امام خمینی ره فرمودند" انقلاب ما انفجار نور بود".

او افزود: این انقلاب سبب شد تا راه برای ترویج و توسعه فرهنگ اصیل قرآنی و سیره وسنت عملی معصومین (ع) نه تنها در ایران بلکه در سراسر گیتی هموار گردد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان بیان داشت: انقلاب اسلامی با احیا هویت الهی و دینی، در گذر از چهاردهه افتخار آمیز، دستاورد های مهم و فراوانی داشته است که در راس آن ها قطع کامل وابستگی از بیگانگان، آزادی، خودباوری، استقلال طلبی و عدالت خواهی است.

کافی با اشاره به حساسیت خاص مقطع کنونی و هجمه همه جانبه دشمنان اسلام و استکبار جهانی و در راس آن ها امریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب و نیز ایجاد جنگ روانی و اقتصادی گفت: تبیین و طرح مهم ترین مباحث مرتبط با انقلاب اسلامی یک امر ضروری است.

او افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مثابه تبلور بلوغ و نماد رشد، موقعیت مناسبی است که تلاش همه جانبه را برای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و التزام عملی به انقلاب اسلامی، بعنوان یک نعمت و ودیعه الهی اجتناب ناپذیر می نماید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان همچنین در ادامه به اجرای برنامه ها و فعالیت های ایام مبارک دهه فجر بر اساس مدرسه محوری و استفاده از ظرفیت و تشکل های دانش آموزی تاکید کرد.

کافی با بیان اینکه ارائه کارنامه چهل ساله جمهوری اسلامی و دست آوردهای مهم انقلاب در عرصه های داخلی و خارجی با استفاده از ابزار هنر و ایجاد بسترهای فرهنگی و هنری و ورزشی به نسل جوان معرفی شود، خاطر نشان ساخت: برگزاری نمایشگاه آثار دانش آموزان، اجرای سرود و نقاشی همگانی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ، دیدار با شخصیت ها و فرهیختگان محلی بویژه امام جمعه مناطق و شهرستان ها،....از جمله برنامه هایی است که در مدارس و مناطق و نواحی استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار