توضیح هاشمی درباره حادثه دانشگاه آزاد

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران درباره حادثه دانشگاه آزاد و پرداخت بدهی پیمانکاران توضیح داد.

کد مطلب: ۸۸۳۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
توضیح هاشمی درباره حادثه دانشگاه آزاد

محسن هاشمی در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: امروز همه حالشان خوب بود و جلسه با آرامی برگزار شد. در ابتدای جلسه امروز بررسی لایحه تعرفه جابجایی درختان در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و با توجه به نظرات اعضا، این لایحه مقداری طول کشید.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در ادامه بحث امداد و نجات و لایحه‌ای که در این زمینه ارسال شده بود در دستور کار قرار گرفته بود که البته این لایحه مربوط به دوره گذشته مدیریت شهری بود که در آن بر تمرکز مراکز امداد و نجات تاکید شده بود که با توجه به موضوعات مطرح شده پیشنهاد شد که در این زمینه دولت تکالیفی را برعهده دارد و به همین منظور این لایحه برای بررسی بیشتر به شهرداری تهران بازگشت داده شد.

هاشمی ادامه داد: ساماندهی خیابان کارگر، یکی دیگر از موضوعات دستور جلسه امروز بود که بحث‌های زیادی در این باره صورت گرفت که البته شهرداری تهران علاوه بر موضوع ساماندهی به موضوعات دیگر تاکید داشت که برای بررسی بیشتر این موضوع به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.

وی گفت: در پایان جلسه امروز دو پلاک ثبتی در خصوص باغ یا عدم باغ بودن در دستور کار قرار گرفت که از این دو پلاک ثبتی یک پلاک به عنوان باغ و دیگری به عنوان غیر باغ تشخیص داده شد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در پاسخ به این پرسش که شورای شهر تهران چه تدبیری برای تجمع‌های مکرر پیمانکاران در مقابل ساختمان شورای شهر دارد گفت: البته باید در این زمینه اشاره شود که منظور از تجمع پیمانکاران شورا نیست، بلکه با توجه به مجاورت ساختمان شورا و شهرداری، آنها شهرداری را خطاب مشکلات خود می‌دانند اما در جلسه‌ هم‌اندیشی قرار شد این موضوع نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

هاشمی گفت: البته با تمهیدات صورت گرفته، طلب پیمانکارانی که کمتر است، بخشی قابل توجهی از آن پرداخت شده که در واقع برنامه‌ریزی برای پرداخت طلب پیمانکاران با رقم‌های بالا باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که شما چه اظهارنظری درباره دانشگاه آزاد و مشکلات پیش آمده‌اش دارید، گفت: قرار شد کار پدر به پسر ربطی نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار