مدیر آموزش و پرورش ورامین : شهدا مدرسان حقیقی علم و دانایی هستند

ورامین (پانا) - به مناسبت چهلمین سالگرد شهدای دهم دی ماه 57 ورامین ، از پنج خانواده معظم شهدا در دبستان شهدای دهم دی منطقه تجلیل به عمل آمد .

کد مطلب: ۸۸۲۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ورامین : شهدا مدرسان حقیقی علم و دانایی هستند

در این برنامه امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین در سخنانی با اشاره به جایگاه والامقام شهیدان اظهار کرد : شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار هستند .

او در ادامه افزود: فضای کار در مدارس باید محیطی قر آنی باشد و وظیفه ما این است که الگوی مناسبی برای دانش آموزان باشیم و باید ارزشهای ملی و مذهبی را به دانش آموزان آموزش داده و دانش آموزان می بایست یاد بگیرند که پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم است .

مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت : خانواده های شهدا از ذخیره های انقلاب و سرمایه های معنوی ملت ایران هستند و الگو و مصداق بارز ولایت مداری و بصیرت هستند که خون خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای عزت و سرفرازی نظام اسلامی، ولایت و مردم ایران اهدا کردند.

او گفت‌: شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم زمینه ساز ترویج فرهنگ دینی و انتقال دهنده درس های بزرگ ایثار و شهادت هستند .

محمدی بیان کرد: شهدا مدرسان حقیقی علم و دانایی هستند و همیشه زنده اند و برتمام اعمال ما نظارت دارند و وظیفه ما این است که راه شهدا که همان راه انبیاء است را ادامه داده و به وصیت های آنان عمل کنیم و بدانیم سراسر زندگی شهدا درس ایستادگی ، شجاعت ، ایمان و ولایت مداری است .

در این مراسم که حجت الاسلام محسن محمودی امام جمعه موقت ، سید حسین نقوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، حسین کاغذ لو فرماندار، امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین ، آزاد مدیر مشارکتهای مردمی و امور شاهد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ‌های استان تهران حضور داشتند، از خانواده های شهدا ، میرزایی ، شیرازی ، کریمی ، سهم الدینی و گلعباسی تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار